diakio 0 Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Het stormde op een bittere zee de roos in knop, doorns aan de stengel ontsprong temidden van de golven mijn dochter, ze bevoer de zee denkend dat de doorns haar doel waren de roos ontvouwt zich Noot: ik ben vandaag héél gelukkig, omdat ik Gods werk gezien heb. En ik kan het niet beter verwoorden dan zo. Sorry als het geen betekenis lijkt te hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 16 september 2007 Rapport Share Geplaatst 16 september 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op zondag 16 september 2007 23:11:48 schreef diakio het volgende: Noot: ik ben vandaag héél gelukkig, omdat ik Gods werk gezien heb. En ik kan het niet beter verwoorden dan zo. Sorry als het geen betekenis lijkt te hebben. Misschien kan je ondertussen wat meer vertellen? Nu is het wel wat cryptisch waarin je Gods werk hebt mogen zien. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 17 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 11:44:28 schreef Michiel het volgende: [...]Misschien kan je ondertussen wat meer vertellen? Nu is het wel wat cryptisch waarin je Gods werk hebt mogen zien. tekst analyse? Ik moet een beetje rekening houden met privacy, maar het heeft te maken met iemand die zichzelf vermoedelijk altijd wel als gelovig christen zag, maar die heel recent op het spoor van de Liefde die God is, is gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Mooi verwoord, betekenis heel helder Prachtig om mee te maken. Ik hoop/bid dat die persoon zwalkend op de zee uiteindelijk koers zal weten te houden, want het leven vraagt nog wel eens om laveren ipv recht op het doel af te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten