Spring naar bijdragen

Enge dingen en god


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Ik was ooit met een vriend van mij op centraal station. We zagen bloed op de straat liggen. Mijn vriend zei toen de bus lang wegbleef \"Het lijkt hier wel de hel\" ivm alle junks, bedelaars en ruzie's

Op het moment dat hij zei \"Hel\" kreeg ik een oranje flits door mijn gezichtsveld heen. Thuis gekomen ben ik mijn bed in gegaan en toen ik bijna indommelde zag ik een oranje hand op de plek waar normaal mijn lamp hangt.

Deze kwam steeds dichter op mij af.

Ik schrok mezelf wild en zei \"ow god help me toch\"

Plotseling was de hand weer weg, dat is mijn sterktste bewijs dat god bestaat!!!!!!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Och. Feit is dat de aarde behoorlijk in de ban is van 'kwade machten' maar m.i. komt dat meer door de zondeval dan dat we in de hel leven. De hel lijkt me toch een beetje erger.

Ik vraag me dan ook af waarom die vriend die vergelijking kon maken. Was hij al eens in de hel geweest?

En dat van die lamp... tja... Ik denk dat dat meer te maken had met het indommelen dan met iets kwaads of engs.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf meer dan eens meegemaakt dat mensen bezeten of gebonden was door demonen en heb zo wat aanvaringen met het occulte gehad. Een heel aardige jongen die ineens begint te grommen als een beest enzo. Maar het is wel weer een heel krachtig bewijs voor mezelf dat er sowiezo wel een geestelijke wereld is en dat God ook bestaat. Gelukkig is mijn overtuiging dat God bestaat niet alleen daarop gebasseerd, maar je kan er niet echt omheen zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb zelf meer dan eens meegemaakt dat mensen bezeten of gebonden was door demonen en heb zo wat aanvaringen met het occulte gehad. Een heel aardige jongen die ineens begint te grommen als een beest enzo.

Zijn die mensen nu nog steeds bezeten? Of zie je ze niet meer?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid