Anks 0 Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Hoi credible-ers, Jullie weten misschien helemaal niet dat ik lid ben van credible, zo actief ben ik hier ook weer niet... Maar ik ben wél actief op zoek naar een kamer in Utrecht, en dat wil ik toch graag even onder jullie aandacht brengen A.s. september wil ik pedagogiek gaan studeren. Er is al vanalles geregeld, maar dus nog geen kamer in Utrecht. Wie zoekt een huisgenote of weet een kamer voor me? Er zijn hier vast wel mensen die netwerken hebben in Utrecht? Bedankt voor het lezen van dit bericht en ik hoop dat iemand iets voor me weet! Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Ik kwam laatst op kamernet.nl nog een advertentie tegen van een huis waar ze een Christelijk iemand zochten.. Ben zelf namelijk ook op zoek naar een kamer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Anks 0 Geplaatst 26 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Oke, dank. 'k Zal daar nog eens goed rondkijken. Lukt het vinden van een kamer bij jou ook nog niet zo hard? Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Ben net pas begonnen met zoeken.. heb nu op twee kamers gereageerd net.. het is ook niet echt dat het bij mij noodzaak is. Link naar bericht Deel via andere websites
Keith 0 Geplaatst 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 Is het inmiddels al gelukt? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten