heavenly 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 Wie luisterd er allemaal de muziekale fruitmand op de raido5? ik doe het namelijk al tien jaar sinds men achtste en nu nog. elke zondag avond zit ik steevast op men kamer te luisteren (het komt ook op zaterfag maar dan werk ik) wie kent het en wie luisterd het? het is volgens mij best onbekend ook al is het van de eo. yoyo Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Ik, op zaterdagochtend, want dat wil m'n vader altijd beluisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Wat vind je dan zo leuk aan om de muziekale fruitmand te luisteren. Mijn oma luisterd het wel maar wij niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Volgens mij mag je toch ook alleen nummers aanvragen voor bejaarden? Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 klopt als er iets leuks is of zoveel jaar getrouwd of jarig zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Lalagè 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Ik heb het jaaaaaaaren geleden weleens geluisterd en toen lachte mijn moeder me een beetje uit, omdat 't inderdaad vooral voor bejaarden is Link naar bericht Deel via andere websites
heavenly 0 Geplaatst 5 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 ach ja ik vind de liedjes die er gedraaid worden inhoudelijk erg mooi. en ik denk ook een beetje uit gewoonte. ik vraag wel es voor men oma aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Inhoudelijk zijn ze vaak wel mooi, en soms vind ik zo'n brul-mannenkoor ook best leuk om aan te horen Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Quote: Op dinsdag 05 juni 2007 22:03:43 schreef NienkeJ het volgende: Inhoudelijk zijn ze vaak wel mooi, en soms vind ik zo'n brul-mannenkoor ook best leuk om aan te horen En kerkorgels, VOORAL KERKORGELS!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Quote: Op dinsdag 05 juni 2007 22:22:56 schreef Pius_XII het volgende: [...] En kerkorgels, VOORAL KERKORGELS!!!! Orgels Rule! Alleen wel jammer dat na een boeien intro er weer vervallen wordt in het zingen op hele noten... )Hersteld Hervormd) Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2007 foute jeugdherinneringen Oh wat vond ik dit altijd verschrikkelijk.. Ik had het er toevallig een week of 2 geleden nog met mijn moeder over, blijkt dat ze het nog steeds luisterd op de zaterdagochtend. En ik maar denken dat het al jaaaren geleden was afgeschaft. Nee, het is niet echt mijn ding Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten