Spring naar bijdragen

D-Vote a.s zondag live op internet


Aanbevolen berichten

Wil je een keer naar een jeugddienst door in je luie stoel te blijven zitten? Dat kan!

Jeugdkerk D-Vote zend hun jeugddiensten uit via een LIVE stream. Een stream is een live verbinding via internet. Wat er dus in de zaal gebeurd is dus direct te zien op je computer. Dus heb je zondagavond niets te doen schakel dan om 19uur in op www.d-vote.nl/live

62.JPG

Het thema van de avond is "So You Wannabe A Star". Ouderwets langskomen kan natuurlijk ook knipoog_dicht.gif Je bent aanstaande zondagavond van harte welkom op het Zuideinde 22 in Koog aan de Zaan. De avond begint om 19.00 uur.

41.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Een kerkdienst bekijken via de pc heeft voor mij niet dezelfde impact. Hier is een internetversie van een reguliere tv-uitzending van een jeugddienst vanuit mijn kerk te zien (zondag 22 April j.l.) Zondag 20 mei is de volgende te bekijken via het de televisie. Het is een manier om mensen die geen kerkdienst kunnen bijwonen aan te spreken, maar dit zal voor mij geen vervanging zijn voor het bezoeken van een normale dienst.

Oh ja, het is natuurlijk wel leuk om bekende aapjes te kijken. "He, dat is..." heb ik vaak geroepen tijdens de uitzending puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid