Marijn 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Wil je een keer naar een jeugddienst door in je luie stoel te blijven zitten? Dat kan! Jeugdkerk D-Vote zend hun jeugddiensten uit via een LIVE stream. Een stream is een live verbinding via internet. Wat er dus in de zaal gebeurd is dus direct te zien op je computer. Dus heb je zondagavond niets te doen schakel dan om 19uur in op www.d-vote.nl/live Het thema van de avond is "So You Wannabe A Star". Ouderwets langskomen kan natuurlijk ook Je bent aanstaande zondagavond van harte welkom op het Zuideinde 22 in Koog aan de Zaan. De avond begint om 19.00 uur. Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky1989 0 Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 ik was er... en t was, zoals gewoonlijk weer geweldig... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 k heb stukje gekeken via internet was best leuk ja heb nie echt heel lang gekeken, had jammergenoeg nie zoveel tijd maargoed, over 2 maanden is het er weer toch? Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Japz Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Marijn 0 Geplaatst 1 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2007 En hebben er nog mensen live mee gekeken met D-Vote? En zo ja?Wat vond je er van? Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky1989 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 ben ook wel benieuwd ja, of mensen kijken via internet, en hoe dat is Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Een kerkdienst bekijken via de pc heeft voor mij niet dezelfde impact. Hier is een internetversie van een reguliere tv-uitzending van een jeugddienst vanuit mijn kerk te zien (zondag 22 April j.l.) Zondag 20 mei is de volgende te bekijken via het de televisie. Het is een manier om mensen die geen kerkdienst kunnen bijwonen aan te spreken, maar dit zal voor mij geen vervanging zijn voor het bezoeken van een normale dienst. Oh ja, het is natuurlijk wel leuk om bekende aapjes te kijken. "He, dat is..." heb ik vaak geroepen tijdens de uitzending Link naar bericht Deel via andere websites
Marijn 0 Geplaatst 20 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2007 A.s Zondag 24 juni is het weer zo ver! Jeugdkerk D-Vote begint om 19 uur. Dus heb je zondagavond niets te doen? Kom langs of kijk live op www.d-vote.nl/live Voor meer info. Kijk op www.d-vote.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2007 jammer, ik had graag gekeken, maar ik heb een feesie hier thuis volgende keer hopelijk wel weer Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten