Ignatius Maria 0 Geplaatst 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Hey, het leek me leuk om een aantal goede boeken te verzamelen die online te vinden zijn zodat we er allemaal eens in kunnen snuffelen en elkaar wat kunnen leren misschien. Navolging van Christus van Thomas A Kempis: link De werken van Sint Jozefmaria: link Dus post hier al mooie online boeken die je kent. Link naar bericht Deel via andere websites
Ka 0 Geplaatst 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Ik heb het zelf nog niet gelezen eigenlijk, maar wel eens over gehoord; Ik moest er ineens aan denken toen ik je topic las. Ik ga er maar es aan beginnen. De Christenreis naar de eeuwigheid van John Bunyan link Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Katholieke bijdrage niet in overeenstemming met moslim knuffelbeleid van crew: dus verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Als je Engels kunt... leef je uit: link - heb je tot aan de komende aioon zeker genoeg aan. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 De Newman reader, heel wat verzameld werk van John Henry kardinaal Newman: link En natuurlijk de Summa Theologica: link Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 De Bijbel in verschillende vertalingen: link De kathechismus van de katholieke kerk: link Katholieke documenten. Denk daarbij aan documenten als concilis, pauselijke documenten, bisschoppenconferenties enz: link Link naar bericht Deel via andere websites
Tribal 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 - Kunnen gelovigen nog verloren gaan? - De Wet - een christelijke leefregel van dankbaarheid? link Ik heb de boeken zelf nog niet gelezen, maar wel veel artikelen van dezelfde site. Link naar bericht Deel via andere websites
Hugo Chrétien 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Enkele online bibliotheken waar ik regelmatig gebruik van maak, buiten verschillende online bijbels om: Theologienet link Early Christian Writings link CCEL link Overig: Project Gutenberg link DBNL link Wikisource link Link naar bericht Deel via andere websites
Tribal 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 ow ja... deze ook nog. Een aantal boeken van Hugo Bouter. Kijk hier ook eens naar de artikelen... ook erg interessant. link Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Quote: Op vrijdag 20 april 2007 16:27:03 schreef Hugo Chrétien het volgende: Enkele online bibliotheken waar ik regelmatig gebruik van maak, buiten verschillende online bijbels om: Theologienet link Early Christian Writings link CCEL link Overig: Project Gutenberg link DBNL link Wikisource link Ik zou verwachten dat je deze site wel zou posten. link Link naar bericht Deel via andere websites
Hugo Chrétien 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Vandaag nog gebruikt, maar vergeten. Ik verbaas me alleen wel, dat jij die kent. Ook Crosswalk gebruik ik regelmatig link En ik heb/had er nog een paar. Maar zie ze soms maar eens terug te vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Quote: Op vrijdag 20 april 2007 16:49:43 schreef Hugo Chrétien het volgende: Vandaag nog gebruikt, maar vergeten. Ik verbaas me alleen wel, dat jij die kent. Ik mag de stukjes van Klaas Schilder graag lezen. Bodar zei het al, katholieken moeten Calvijn gaan lezen, en jullie moeten de documenten van Vaticanum II maar eens tot jullie nemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Joey Peters 0 Geplaatst 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst 28 april 2007 Misschien wat controversieel maar goed. Boek over de antichrist door Bunyan link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten