dj-fortress 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 He mensen heb een korte nieuwe Rapmix gemaakt van 3 nummers ..Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. link Als je het wat vind kun je hem downloaden door naar mijn myspace te surfen link Wees gezegend .. Ivan Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 nice Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Klinkt echt super goed Welke rappers zijn dit trouwens? Link naar bericht Deel via andere websites
dj-fortress 0 Geplaatst 7 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Oh da's mischien wel handig om te vermelden ja .. Alle 3 nummers die te horen zijn in deze mix zijn afkomstig van een rapper genaamd:Lecrae. Voor meer info kun je een kijkje nemen op link . Daar vind je o.a. een link naar een site waar je zijn cd's kunt bestellen . Je kunt ook een clip van hem bekijken op youtube Shaloom Ivan Link naar bericht Deel via andere websites
DJ Sower 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Dikke shit man!!! Ik ben echt fan van echte "gangster" rap en hip-hop Link naar bericht Deel via andere websites
DJ Sower 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Zou je misschien even kunnen kijken waarvoor je maar de eerste 6 sec. van nummer kunt downloaden bij myspace. Ik kreeg maar eek heel klein bestand wat dus alleen de 1e 6 sec. van de mix laat horen en ik wil die mix zo graag hebben. bvd Sander Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 De neem je hem gewoon op? Alles wat je hoort úit je pc kun je opnemen, en aangezien jullie thuis vast dikke draaitafels en mengpanelen hebbens staan.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten