angel23 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Hallo, Hier voor mensen die op zoek zijn naar een evangelie gemeente in de buurt van utrecht! Kom eens een keer gezellig naar evangelie gemeente SION in Montfoort! Kijk een op onze site! Het is er erg gezellig en iedereen is van harte welkom! www.sionmontfoort.nl of kijk op hyves link Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Meid, van harte gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 eeh, Roos, waarom gefeliciteerd? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Ze heeft weer zo'n bui denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Ja.. niemand reageerde dus toen dacht ik, laat ik haar feliciteren met het feit dat ze zo een gezellige kerk heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 oké... @angel23: kan je iets meer over je kerk vertellen? wat maakt jouw kerk speciaal? die dingen Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Bij onze kerk is er zo'n fijne sfeer. Wij zijn 1 grote famillie jong en oud gaat allemaal heel goed met elkaar om. Iedereen kan bij ons zichzelf zijn en je wordt er ook niet op aan gekeken als je een paar keer niet op zondag in de kerk ben geweest. En als je een keer zou komen zal je merken dat jij je echt welkom voel. Ik voelde mezelf gelijk thuis! Link naar bericht Deel via andere websites
Jeffrey-Boot 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Ik kom ook in een Evangelische Gemeente, en ik heb precies hetzelfde als jou angel23!. Ook wij zijn één grote familie, echt zo wonderlijk is dat! Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 HEEj ik woon in Linschoten - dat ligt dernaast Ik ken de gemeente wel, sommige van de mensen die bij ons komen kijken (www.powerkerk.nl) die komen ook wel eens bij jullie. Liefs Link naar bericht Deel via andere websites
angel23 0 Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 klopt inderdaad helena. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 11:01:27 schreef Helena het volgende: HEEj ik woon in Linschoten - dat ligt dernaast Ik ken de gemeente wel, sommige van de mensen die bij ons komen kijken (www.powerkerk.nl) die komen ook wel eens bij jullie. Liefs haha Powerkerk? wat een naam Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten