Spring naar bijdragen

Mijn getuigenis =D


Aanbevolen berichten

Hai ^^

Ik schrijf een stukje van mijn dagboek over, waar in staat wat mijn getuigenis is.

Woensdag 7 maart, 22:35, Status: GEWELDIG!!

"Whaa! ik heb daarnet het allercoolste meegemaakt van mijn hele leven! Ik heb God ervaren!!

Ik was bij disc, iets van de kerk, en daar praatten we over de Heilige Geest, wie hij eigenlijk is en wat hij allemaal kan doen. We hadden het o.a. over dat hij je kon aanraken en dat hij de verbinding tussen God en de mens is. Toen we het daar over hadden werd ik helemaal warm van binnen, dat was nog best wel leuk.

Maar! Daarna gingen we bidden, wat we wel vaker doen, in een donkere kamer, muziekje aan en alleen. Ik was ontzettend rustig, en voelde Gods nabijheid, totdat ik voor *naam* wilde bidden.. Ik wilde bidden dat hij God mocht ervaren, mocht zien dat er iemand van hem houdt..

En toen raakte de muziek mij, en werd ik heel erg emotioneel.. Ik begon te huilen, eerst met een paar tranen, maar even later zó veel tranen dat ik ze net zo goed niet weg kon vegen.. Op gegeven moment kwam Renate naast me zitten, en op dat moment hield ik het niet meer.

Ik viel op de grond, ik begon heel erg te trillen, en nog veel harder te huilen. Ik liet mijn stem doen wat hij wou.. De 'leiding' kwam kijken, en eentje ging naast me zitten en begon voor me te bidden, ik weet niet eens wat.. Ik trilde gewoon zó erg, meisje.. En ik huile alles uit, al mijn verdriet en pijn moest er gewoon uit..

Een kwartier lang heb ik zo gelegen, en daarna.. Daarna begon ik echt keihard te lachen gewoon, ik kon niet meer stoppen! xD Ik heb gewoon van ongeveer 21:00 tot nu de slappe lach gehad.. Dat is zó grappig xD Ik vond het geweldig, gewoon zooooooooo geweldig! Is er iets leuker dan voelen dat de Heer bestaat..?"

Dat waren dus de bladzijde uit mijn dagboek waar het beschreven stond..

Het grappige is, is dat ik nu nog steeds niet uitgelachen ben rofl.gif Alles is gewoon zo goed!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Blij dat je ook God mag ervaren...ik weet het ook nog precies wanneer dat bij mij voor eerste maal gebeurde, het was in mei vorig jaar. Wonderbaarlijk gewoon, sedertien zie ik de wereld met een gans andere bril. Enkel kleine raad, niet omdat je God ervaren hebt dat je nu op je lauweren kunt rusten... God wil niets liever dan dat je nog closer met hem wordt...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid