T.O.B. 0 Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Heej Hebben jullie ook zin om in plaats van The Cross Movement ook es een keertje nederlandse christelijke rap te horen Drop jouwn Rap Text Hier of als je Nederlands Rap Wilt Horen Vertel het in de Topic Dese Topic is egt iets voor hip hop liefhebbers Dit is mijn rap De Eindtijd TOB 2X De eindtijd komt het komt eraan het is geen grapje G G G God komt eraan Het gaat over de eindtijd het is beter dat ik je voorbereid want aan het einde is er geen tijd het gaat over het beest 666 onthoud goed dat getal is niet al te best want als je dat aan neemt is er geen hemel voor jou maar de hel verbranding voor altijd het gaat gewoon door zelfs als je lijd denk je nou echt dat het hem spijt? voor hem is het een vreugde als je lijd mijn rap is geen leugen, mijn rap is een feit !! zeg niet alles op z?n tijd? ZIE je word verleid en het enigste wat jij moest doen is zeggen tegen Jezus dat het je spijt en je zonden hebt belijd,Dsn word je bevrijd en gered van de dood zie daarom is Jezus vermoord maar dat wist jij wel ik meen het serieus dit is geen spel want aan het einde komt Jezus? Jezus trekt aan de bel 2X De eindtijd komt het komt eraan het is geen grapje G G G God komt eraan T.O.B back on the stage helping people finding Jesus his grace genade is er maar niet voor lang word je al bang dat zou ik ook zijn als ik wist dat hij bestaat maar hem niet aannam want zie dat gebeurt ben ik een nerd ?? Omdat ik God aanneem als mijn redder en verlosser het is dat ik heb God en jij zoekt naar genot in de wereld het zal je vullen voor even maar geloof mij zonder Hem valt er niet te leven. Je chilt met je vrienden thuis Dan gaan ze naar huis wie is er dan ?? Niemand je bent bang, weer allen moet ik door het leven heen je vriend zij al over God maar nee jij koos liever voor genot en waar is je vriend nu ?? In de hemel opgenomen AAAH Jammer? Had ik nou maar Jezus aangenomen kon ik met hem in de eeuwigheid wonen Want de Eindtijd De Eindtijd De Eindtijd 2X De eindtijd komt het komt eraan het is geen grapje G G G God komt eraan De mens denkt meer aan zichzelf hij vergeet God en geeft eer aan zichzelf mensen plegen moord, een jongen ziet het niet zo hij pleegt zelfmoord en omdat Christenen geloven, worden ze vermoord. Tekens van de Eindtijd Nog niet je zondes belijd ?? nou dan word het tijd Kom op neem hem aan, je weet alleen is er geen bestaan en je weet Hij komt eraan. Ook al heb je veel erge zondes gedaan Jezus vergeeft het je Hij neemt je aan Zijn bloed aan het kruis heeft ons vrijgesproken En door Zijn bloed is de kracht van de vijand verbroken Hij geeft je geen vrede voor even, maar vrede voor heel lang dus kom op en wees niet bang want als God komt is het voor eeuwig bestaan en nooit vergaan neem hem nu aan weet je waarom want De Eindtijd komt eraan 4X De eindtijd komt het komt eraan het is geen grapje G G G God komt eraan AIGHT Trouwens T.O.B. is onze band naam en staat voor Turn . Or . Burn . Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 En nu wil ik het ook horen Link naar bericht Deel via andere websites
T.O.B. 0 Geplaatst 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Quote: Op zaterdag 10 februari 2007 20:22:39 schreef JoostG het volgende: En nu wil ik het ook horen mij best maar seg me maar hoe het moet Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 opnemen en op myspace of purevolume zetten Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2007 Heeeeeeyy nu zie ik een topic dat wél geschikt is en kan TIMONk mijn post lekker niet verwijderen Het is toch een topic om je Christelijke hiphop te posten toch? Nogmaals, deze post is niet bedoeld als reklame, hoogstens een beetje promotie voor het werk dat ik doe, maar de boodschap die gebracht wordt komt ten goede van ieder die het download dat kan ik verzekeren, dus ik denk dat dat niet zo een probleem is. Plus, een beetje netwerken met andere mensen die met hiphop bezig zijn kan nooit kwaad toch! ok check: "En de mens schiep de microfoon, en de mens zag het was goed, en één man nam het, en sprak de Here's woord, en God zag het was goed.. en het klonk als dit.." Yep... Genesis. Ik liep achter op schema, maar heb hem toch nog op het nippertje in 2006 klaar kunnen maken.. Mijn eerste CD!!! 18 tracks met featurings van B.O.B., BRAM, Onbetwist, De Wrekers, Strijder en JDA. Beats geproduceerd door verschillende producers. Front: Back: Tracklist: 1: Genesis (Skit) 2: Aprendendo A Viver (Learning To Live) 3: Muziekdoos (ft De Wrekers) 4: Van Vader Tot Kind 5: Telefoongesprek (Skit) 6: Nothing Lasts Forever 7: Vrijheid 8: Shout Outs (Skit) 9: Wapenuitrusting Van God (ft Strijder) 10: Achter De Spiegels (ft BRAM) 11: De Dagen Vroeger (ft B.O.B.) 12: Rei Dos Reis (Skit) 13: Het Is Tijd (ft JDA) 14: Instrument Van God 15: Blijf Mezelf (ft Onbetwist) 16: Instrumental 17: Stand By Me 18: Outro Hele album+teksten+covers: (72,3 MB) Mirrors: Megaupload: link Yousendit: link Als je denkt.. naahh geen zin om hele album te downloaden, ik wil eerst wat tracks beluisteren kan dat hier: link hier: link hier: link Het is dus gewoon gratis te downloaden, maar als je een origineel exemplaar wilt stuur even een mailtje naar Pz Original Atalaya Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2007 Trouwens je tekst is best cool man, hoe lang ben je al bezig met schrijven?? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2007 Hey ! ik vind holy hip hop ook goed maar het valt me op dat er niet veel nederlandstalig christelijk hiphop is..eigenlijk weet ik geen enkele groep .. weten jullie misschien een paar nederlandstalige christelijke rapgroepen ?? Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Zoek, en gij zult vinden Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ik ben momenteel het album van Original Atalaya aan het luisteren en het valt me helemaal niet tegen Met name "De Dagen Vroeger" geeft toch een aardig idee van een gedegen muzikale basis... (Canon in D...) ... bij het volgend album wel een goed afgestelde compressor/limiter op de mic ... ? Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2007 Word!, Ik heb veel geleerd tijdens het maken van de cd, dus ook qua afmixxing en mastering van de tracks.. dus het niveau wat de album laat zien is eigenlijk al een beetje achterhaald, maar goed, aldoende blijft men leren thnx voor het checken bro! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Broeders en zusters wij staan in dienst van Het leger van de Heer, ik ben dankbaar dat dat kan Op deze pompende beats van mijn vriend Dokter Balans Door deze levensstijl ontspringen wij satans dans Deze mensen, deze flow een traktatie uit Maassluis Eerst misschien nog wat onwennig voel je snel in deze combi thuis Die lekkere beats en het liefst steeds meer In combinatie met de liefde van de Heer Het maakt niet uit wie je bent uit wat voor stad, niveau of kerk Samen zijn we God’s gezin samen staan we sterk De Heer doet ons vergaderen het bloed uit zijn aderen Is het wondermiddel dat ons tot de Vader doet naderen Hiphop nonstop er zit geen stopknop op Als je me vraagt wat ik doe zeg ik dat ik voor God rock Ja ik weet er zijn mensen die willen me zeggen Dat God op beats niet kan maar hoe wil je dan uitleggen Romeinen 14 zegt dat niets uit zichzelf slecht is Dat als ik met een zuiver hart rap dat dat nep is? Hou toch op schei toch uit man ‘k maak deel uit van God’s plan Sta ik hier voor eigen eer? Nee God wist ervan! Hoe langer ik God ken, hoe meer ik me verbaas Zoveel verschillende kerken ’t is toch eigenlijk dwaas “Zoals wij doen is goed.†Het lijkt soms wel haast Tradities belangrijker zijn in plaats Van God’s liefde voor mensen christenen gaan voor gaas In veel te veel kerken is traditie de baas Chorus: Eendracht maakt macht, samen staan we sterk Ik weet ’t zijn cliche’s zo moet het zijn in de kerk Je kan het niet alleen, mensen om je heen In iedere stad zouden niet meer kerken moet zijn maar één Ik ben niet de persoon om een mens te corrigeren Beter laat je je dingen door de Almachtige aanleren Met DJ Rubb als plaatwerker timmer ik aan de weg Hij met gevoelige vingers en ik zeg je mijn zeg We gaan niet voor eigen eer want dat lijdt nergens toe Ik meen het je nergens, je wilt niet weten hoe Voor eigen eer en je brood kun je gaan door het stof Je wilt steeds meer en de dood is jouw part, nog steeds tof? Nee hé? Nu klinkt het ineens net alsof Je voor niks bezig bent en yo raadt es: dat klopt Family-affairs daarover spit ik m’n rhymes De grootste problemen krijgen we samen wel klein Ik neem niet de benen maar als ik wil kan ik zijn In God’s huis met mensen die ik bestempel als “mijn†Familie voor eeuwig, daar al eens aan gedacht? De reunie zal niet hier zijn maar in een andere dimensie Het Lam is daar voor door de mensen geslacht Je keus moet voor Hem zijn dat is zo dat wenst ie Chorus: Eendracht maakt macht, samen staan we sterk Ik weet ’t zijn cliche’s zo moet het zijn in de kerk Je kan het niet alleen, mensen om je heen In iedere stad zouden niet meer kerken moet zijn maar één Heb je een 'maar' laat maar horen Rap als raap, recht van voren Niet met eigen, Zijn woorden Hij is voor ons geboren Hielp mensen door Zijn woorden Gevangen door gestoorden Die Zijn handen doorboorden En waarom? Voor het verstoren Van de openbare orde Omdat men naar Hem hoorden Nee niet één, hele horden Fariezeeërs verloren Want bij ‘t 3e ochtendgloren Was hij loos zonder sporen Jezus leeft!!!!!!!!! Chorus: Eendracht maakt macht, samen staan we sterk Ik weet ’t zijn cliche’s zo moet het zijn in de kerk Je kan het niet alleen, mensen om je heen In iedere stad zouden niet meer kerken moet zijn maar één Voor meer info check de site Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Echt toppie!..heb even geluisterd en heb wel een beetje verstand van dit soort muziek al zeg ik t zelf Iemand die dicht bij me staat maakt ook zelf rap/hiphop, alleen jammer genoeg niet met zulke goede teksten die jullie hebben. (Hij gelooft niet) Ik laat em dit in ieder geval luisteren. Ga zo door! Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Jo Jo Jo! Wat een lijpe shit mijn haar zit in de klit en nu heeft astrid last van haar gebit! Oooh yeah!! Jo Jo Jo! Wat een contrast zie die lijpe gast die zijn tenen goed wast zodat we niet worden vergast! Oooh yeah!! Jo Jo Jo! In spin de bocht gaat in Uit spuit de bocht gaat uit met je mooie huid vol met beschuit deze rap is nu UIT!!!! JO! PEACE OUT!! Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Quote: Op woensdag 14 maart 2007 23:34:48 schreef Liset het volgende: Echt toppie!..heb even geluisterd en heb wel een beetje verstand van dit soort muziek al zeg ik t zelf Iemand die dicht bij me staat maakt ook zelf rap/hiphop, alleen jammer genoeg niet met zulke goede teksten die jullie hebben. (Hij gelooft niet) Ik laat em dit in ieder geval luisteren. Ga zo door! Cool om te horen!! ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden! one! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 00:13:23 schreef Original Atalaya het volgende: [...] Cool om te horen!! ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden! one! Maak effe een uitgebreid profiel aan, dan kan ik berichtjes achterlaten op je profiel Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 Het is wel één grote verzameling van taal- en stijlfouten, stoplappen, gemeenplaatsen en clichés. Maar goed, dat zal ook een beetje aan het genre liggen. Rap is eigenlijk een beetje de smartlap van de achterstandsjongere. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2007 "Turn or Burn" Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 00:15:20 schreef Liset het volgende: [...] Maak effe een uitgebreid profiel aan, dan kan ik berichtjes achterlaten op je profiel je kunt hier: link Ook berichtjes achterlaten.. @ Pius, ik weet niet of je het over mijn muziek had, ik probeer mijn Nederlands altijd correct te houden, en ook met verbanden te spelen wat betreft metaforen, stijlfiguren enz enz, toch blijft het voor mij wat moeilijker om de grammaticafouten nihil te houden omdat Nederlands niet mijn eerste taal is. Maar goed, had je het niet over mij is het geen probleem Wel jammer dat je zo een negatief beeld hebt van rap hoor Edit: @ Liset ohhhhh je bedoelt een profiel op deze site.. ik zal even kijken wat ik kan doen hehehe Link naar bericht Deel via andere websites
IkkuhIlona 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op zaterdag 10 maart 2007 00:25:41 schreef #Roxanne het volgende: Hey ! ik vind holy hip hop ook goed maar het valt me op dat er niet veel nederlandstalig christelijk hiphop is..eigenlijk weet ik geen enkele groep .. weten jullie misschien een paar nederlandstalige christelijke rapgroepen ?? N.O.A. is de enigste die ik ken Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 lol. christelijke nederlandse rap Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 12:07:50 schreef DutchPeanut het volgende: lol. christelijke nederlandse rap Ja, wat is daarmee? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 12:07:50 schreef DutchPeanut het volgende: lol. christelijke nederlandse rap lol christelijk nederlandse terror.. dán nog liever hiphop In de Metro van afgelopen dinsdag stond een artikel over Face the Facts en religieuze hiphop met als fantastische kop 'God is de Vetste' ( ) Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Amen broeder Raido De Christelijke factor uit boem boem boem of de on-Christelijke factor uit boem boem boem ontgaat mij ook wel eens Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2007 Quote: Op donderdag 15 maart 2007 12:07:50 schreef DutchPeanut het volgende: lol. christelijke nederlandse rap Zeg alsjeblieft iets zinnigs of blijf weg Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 cool Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten