Alex1221 0 Geplaatst 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2007 Hey mensen! Ik speel sindskort gitaar, en ik heb de akkoorden al aardig onder de knie (inclusief barré). Ik heb alleen af en toe nog wat moeite met het vinden van de juiste slagritmes/patronen, met name van opwekkingsnummers. Nu vroeg ik me dus af of sommigen van jullie de juiste slagritmes weten en deze mss hier online zouden willen zetten, zodat ik opwekkingsnummers beter kan begeleiden. Alvast bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2007 hoe wil je een slagritme in tekst of tekens aan kunnen geven dan? ik vind zelf dat ik best goed overweg kan met slagsitmes maar dat is gewoon op gevoel. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2007 Gewoon goed luisteren naar de nummers, wat proberen en oefenen. Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2007 in je eentje begleiden of met een band..? zit vaak een heel vershil tussen.. Ik bedenk meestal zelf slagjes, heb het voordeel naast gitarist ook drummer te zijn.. dus aan mij zul je weinig hebben.. Ik merk dat al ik alleen begleid dat ik duidelijker accenten pak.. bijvoorbeeld dor palm mute of stop.. en dat ik met een band, sneller doorspeel dan of rare dingen doe Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2007 als je met een band speeld moet je uiteraard het ritme van de drums volgen, als ik speel dan denk ik eigenlijk helemaal niet meer na om het slagritme, dat gaat meestal vanzelf als je met de drums meespeelt. Je kunt wel nieuwe dingen proberen en dan kijken wat het beste klinkt. Probeer eens het couplet te palm-muten, en dan in het refrein open accoorden te spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten