Spring naar bijdragen

Sarah Jane


Aanbevolen berichten

Kleine lieve kinderen. Ik heb er weinig mee...Ze poepen en slapen en dat zijn wel de hoofdfuncties eigenlijk...en huilen...pas ben ik oom geworden...en ja dan verandert er wat hoor....je krijgt opeens een oergevoel wat je nog nooit eerder heb gehad..een soort instinct, een nieuwe fase...was je eerst alleen maar de broer of de zoon, nu ben je een echte oom...

de wereld ziet er opeens ook heel anders uit...elke stap die dat kleine wurmpje zet boeit je....

ik ben vrijgezel, dus dan word je al gauw een suikeroom...vrijgezelle ooms en tantes hebben geen al te best imago...ze wonen nog thuis en ze missen essentiele sociale vaardigheden...(ja-ha een moeilijk woord mensen, en dat voor iemand die 90 scoorde bij de BNN IQ test, maar dat terzijde)...

het is een bewustwordingsproces..je bent oom of je bent het niet..je bent het niet zomaar..je bent bevoorrecht(wel de lusten niet de lasten)..een Gods geschenk is het

in al de ellende van deze wereld ben je al gauw geneigd om te vergeten dat God wonderen doet...een klein kind is ook zo'n wonder en het mooiste geschenk wat je maar kan krijgen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:31:44 schreef Thijs het volgende:
een klein kind is ook zo'n wonder

Quote:

ikzelf ben geen oom of tante, maar maak wel van heel dichtbij mee hoe een klein meisje opgroeit (ik zie haar vrijwel dagelijks), en ik verwen haar vreselijk
noparty.gifclown.gif

Dit meisje is een wondertje op zichzelf, 2 maanden te vroeg, een niet werkend niertje en geboren uit een ongewenste zwangerschap, en altijd als ik haar zie dan realizeer ik me weer dat wonderen wél echt bestaan!

Op vrijdag 19 januari 2007 23:20:20 schreef Dante het volgende:

Heheh ^^

Jaja, mooi, ik weet het
smile.gif

Ik werd oom toen ik 9 was
puh2.gif

En nu is dat neefje zelf 9, en hij ownt me met Mario Kart op de DS -_-"

De leerling overtreft zijn meester
puh2.gif

kleine kinderen zijn nu eenmaal veel handiger, niet teveel zorgen over maken knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:20:20 schreef Dante het volgende:

Heheh ^^

Jaja, mooi, ik weet het
smile.gif

Ik werd oom toen ik 9 was
puh2.gif

En nu is dat neefje zelf 9, en hij ownt me met Mario Kart op de DS -_-"

De leerling overtreft zijn meester
puh2.gif

Zou ook niet goed zijn als dat niet zo zou zijn... rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid