Light Jr. 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Quote: "Dutch Peanut" schreef het volgende: Kmaakte eerst hardcore, terror, darkcore maar kben nu meer bezig met breakcore. Volgens mij klinkt dat allemaal identiek Quote: "Gilrea" schreef het volgende: DJ Pinda LOL! Anyway, iets donkers, dat past bij de muziek. Pain-nut ofzo? DJ Doomsday, Deadstiny, the Fetal Assassin, DJ Bone-zone... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Gewoon. Stamp-stamp-stamp... Stampertje? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 M'n broertje heeft zich ooit eens voor een feestje "Dj Anale Harry" genoemd. Is dat niet wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 20:54:15 schreef JoostG het volgende: M'n broertje heeft zich ooit eens voor een feestje "Dj Anale Harry" genoemd. Is dat niet wat? whhahhah dat denk ik niet Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Two stone tablets? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 nee nee neem de mijne maar! Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 DJ Warmonger, Bass Case, Souldrain, Pain Train... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Of de naam die ik ooit eens bedacht had, voor een niet bestaande band. Solar School Students & The Stabwounded Extraterrential (opzich een leuke voor een experimenteel grindprojectje ofzo ) Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 DJ Plurk, DJ Super Grover, DJ A Visser, DJ PinDa House, DJ Swiebertje... Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 PinDa House! Quote: "HJ" schreef het volgende: Scholar School Students Heerlijk lame, driedubbelop Quote: "HJ" schreef het volgende: Extraterrential Ehh is dat Extraterrestrial, alien enzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Het moest Solar School Student zijn, en ja het is een Alien Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 21:11:41 schreef Harm-Jan het volgende: Of de naam die ik ooit eens bedacht had, voor een niet bestaande band. Solar School Students & The Stabwounded Extraterrential (opzich een leuke voor een experimenteel grindprojectje ofzo ) Voor grind moet het dan toch echt 'Solar School Students & The Stabwounded Extra Testicle' zin Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Quote: Op maandag 15 januari 2007 23:17:38 schreef DJ Sower het volgende: Ey Peanut, Mijn naam is DJ Sower wat betekent DJ Zaaier ofterwijl een dj die het Woord zaait.... Als ik jou was zou ik een NE-EN woordenboek nemen en daar een mooi woord in opzoeken wat jij wilt zijn als DJ... Ik nam het woord zaaier en zo kwam ik bij de vertaling sower... en toen werd ik DJ Sower .... dus zoek gewoon een NL woord en vertaal die naar het engels of grieks... En anders nog een paar hardcore achtige DJ namen: -DJ Dark-destroyer -The light producer -The fighter against satans empiror -The core of the good -DJ Hardcore Christian -The hardest christian on earth -Fighter of the good (ok wel standaard) -De aankondiger (ik weet neit hoe je dat in het engels zegt ) -The world wide christian core -Rotterdam Salvation Corps -Army of Salvation soldiers Wel genoeg zo denk ik... en als je het echt niet weet... laat het me weten... ik zit nog vol inspiratie Ltrz, Sander haha lol. kzie wel ff. Samengevoegde post 17-1-2007 11:57:54: Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 20:59:24 schreef Light Jr. het volgende: DJ Warmonger, Bass Case, Souldrain, Pain Train... Souldrain klinkt opzich wel Samengevoegde post 17-1-2007 12:02:44: Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 13:19:06 schreef JoostG het volgende: [...] D-Passion *proest* daar dacht ik ook al aan dus die kan niet meer Samengevoegde post 17-1-2007 12:41:37: Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 20:46:05 schreef Harm-Jan het volgende: Die namen die DJ Sower aandraagd vind ik hilarisch, als je nooit serieus genomen wilt worden moet je een van die nemen. Zoek gewoon iets engs en creepy uit, of een of andere freaky superheld.. Of de latijnse naam van een lief beestje.. of iets noors... Jordnöt \m/ Nee niet noors. Maar een superheld is wel goed. Wat dacht je van BadMan ( i.p.v batman ), Cyclops, Starfire, Green Arrow, Mystique of een antihelden naam. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Johnny Bravo! Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Quote: Op woensdag 17 januari 2007 12:43:00 schreef Audiophile het volgende: Johnny Bravo! klinkt te happy Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 (Two) stone tablet(s), verwijst naar de stenen tafelen waarop de Tien Geboden stonden geschreven. Deze zijn door Mozes gebroken, das de connectie met break core Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Mister Sinister Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Quote: Op woensdag 17 januari 2007 12:52:18 schreef Eru Iluvatar het volgende: (Two) stone tablet(s), verwijst naar de stenen tafelen waarop de Tien Geboden stonden geschreven. Deze zijn door Mozes gebroken, das de connectie met break core Ey die naam neem ik Goed over na gedacht. Two stone tablets gebruik voor mijn breakcoretracks en Renovated Darkness voor Darkcore, terror, speedcore, en al die vage herrie. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten