Spring naar bijdragen

Welke producten gebruik jij?


Aanbevolen berichten

Even een topic, geheel uit nieuwsgierigheid:

Welke verzorgingsproducten gebruik jij zoal? En dan niet alleen voor de vrouwen natuurlijk, maar ook voor de mannen, want ik neem toch aan dat je ook het één en ander gebruikt.

En gaan jullie voor een bepaald product, of ben je met sommige dingen ook erg gericht op het merk?

Zijn er producten waar je bij zweert (bij wijze van spreken dan) maakt het je niet uit of heb je rampzalige ervaringen met een product?

Deel je ervaringen, geef tips aan elkaar en verwen jezelf!

Ik zal maar braaf beginnen dan:

Het laatste jaar ben ik hooked on Lush producten. Lush is een merk dat producten maakt die op geen enkele manier op dieren getest wordt, die wel wat duurder zijn maar waar je dan ook een flinke tijd mee doet.

Zelf vind ik ze zo leuk omdat het allemaal van die vrolijke namen heeft als 'Bada bing Bada boom' of 'Honey I washed the kids' Ze hebben zeepjes, shampoo's, massagedingetjes, producten voor in bad enz. Iedere keer als ik het gebruik voelt het een beetje als een beetje verwennen, een beetje extra aandacht voor mezelf. Bovendien werken ze ook nog eens erg goed voor mijn huid en haar, ook niet geheel onbelangrijk.

Mijn favoriete producten zijn Snowfairy voor mijn haar (ruikt naar kauwgomballen) Honey I washed the kids voor mijn lichaam (toffe een honing) Sleepyhead massage bar (ruikt lekker naar lavendel) en HoneyTrap voor mijn lippen (honing en witte chocolade)

Voor die tijd gebruikte ik veelal Palmolive omdat die geur zo lekker blijft hangen in je haar smile.gif Ik vind het ook heerlijk om die geur te ruiken als je iemand omhelst en dan je neus in zijn/haar haar beland. smile.gif

Heb ook wel eens die Fructis ofzo gebruikt, maar daar werd mijn haar echt ontzettend statisch van. Totale ramp was dat!

Qua make-up veel van de Hema, omdat het zo lekker betaalbaar is en er veel keuze is. Maar soms (vooral als net de studiefinanciering binnen is knipoog_dicht.gif) wil ik nog wel eens over the top ga en storm in de Douglas of Ici Paris binnen en geef ik bakken met geld uit aan make-up. Vooral de lipgloss van L'oreal is favoriet, geloof dat ik daar wel 4 kleuren van heb en heb er standaard 2 van in mijn tas. Glittertjes big-smile.gif

Mijn man gebruikt veel producten van Hugo Boss, zowel qua luchtje als douchegel en aftershave creme. Ook veel nivea voor man als facewash, aftershave creme en deo.

Ben benieuwd!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hema make-up voor mij widegrin.gif behalve de mascara die is van maybeline en l'oreal, die vind ik namelijk een mooier effect hebben, en lipgloss tijdelijk van de H&M, omdat ik een nieuwe nodig had en de H&M snel in de buurt was, en bovendien was t niet duur smile.gif

en voor mijn lippen gebruik ik de jip en janneke lippenbalsem, die heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag (allemaal jip en janneke spulletjes, goh wat raar nu, met mijn naam widegrin.gif) en heb erna nog 4 van die potjes gekocht, heerlijk spul is dat yes.gif

Voor verdere verzorging gebruik ik nivea visage young, voor mijn gezicht, dat werkt voor mij wel redelijk goedsmile.gif, en als ik daar geen zin in heb (want het prikt wel een beetje) gebruik ik mijn facewash met 7 verschillende olieen van chi, want die ruikt heerljk yes.gif

ik was mezelf met jill sander- sun douchegel, gewoon, omdat deze lekker ruikt smile.gif

en mijn shampo is andrelon smile.gif

en qua lotion: die gebruik ik niet, ik smeer mezelf in met de oude vertrouwde nivea, in de blikken pot, heerlijk goedkoop, fijn, en ruikt lekker smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Qua mascara wil ik ook nog wel eens switchen, momenteel gebruik ik die van Chanel omdat ik die toevallig bij een tijdschrift kreeg. Hij is nu bijna op, maar ik denk wel dat ik hem ga kopen nu.

En de Nivea blikken smile.gifEcht geweldig zijn die ja. Ze hebben zo'n vertrouwd geurtje, denk dat iedereen het wel eens gebruikt heeft en het bestaat echt al zó lang! Die blikken overleven ieder ander merk volgens mij big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik gebruikkk

alleen maar van de natuurwinkel natuurlijk puh2.gif

euhm shampoo van de natuurwinkel

reinigingsmelk van natuurwinkel

ik gebruik geen zeep, enkel reinigingsmelk,omdat ik alergisch aan zeep ben

euhm verder gebruik ik nog zo'n stift soms, als ik er super moe uitzie, om dat te verbergen want anders komt iedereen vragen waarom ik zo moe benpuh2.gif

mascara gebruik ik soms, van mijn ma, ook van de biowinkel

dat is het zowat

en tandpasta van de natuurwinkel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha, die stiftredenering is voor mij erg herkenbaar ja! Mensen vragen dan altijd of ik een slaapdienst heb gehad puh2.gif

Heb je nog bepaalde tips uit de natuurwinkel qua merk of wissel je af?

En tandpasta uit de natuurwinkel, smaakt dat anders dan de tandpasta's die je uit de supermarkt haalt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mijn gezicht gewoon de huismerken van Etos, Kruidvat en Hema, het zijn goede producten. Alleen qua shampoo neem ik liever iets duurders, Andrelon of zo. Hoewel ik vaak ook shampoo koop van Etos, die is niet duur maar wel goed. Nu heb ik een shampoo speciaal voor droog haar, het merk ben ik nog steeds niet achter, ook al staat er iets in de trant van Celi op. Maar er staat ook nog Exclusively For Kruidvat op.

En ik heb ook nog een soort gel voor droog haar, dat je na het douchen moet aanbrengen. Volgens mij van L'Oreal.

Douchegel haal ik bij Aldi.

Tandpaste let ik niet zo op, zolang het niet te goedkoop is. Aquafresh en Mccleans is wel oke.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 07 januari 2007 15:17:39 schreef Nynthe het volgende:

Ha, die stiftredenering is voor mij erg herkenbaar ja! Mensen vragen dan altijd of ik een slaapdienst heb gehad
puh2.gif

Heb je nog bepaalde tips uit de natuurwinkel qua merk of wissel je af?

En tandpasta uit de natuurwinkel, smaakt dat anders dan de tandpasta's die je uit de supermarkt haalt?

yes.gifwidegrin.gif ja idd

euhm natuurwinkel, ja, ik heb tandpasta nu met anijs, ik vind die zelf heel lekkerpuh2.gif maarja het moet een beetje je goesting zijn

mario (mijn broer) zit nu in bad dus ik ga straks even kijkensmile.gif

ik wissel meestal gewoon af

de tandpasta smaakt volledig anders,die in de supermakt is echt zeperige munt, en die in de natuurwinkel dan smaak je de natuurlijke stoffen

eerst had ik eentje die niet echt zo lekker smaakte, maarja boeiend ik gebruikte het toch, zo erg vind ik dat nu ook weer niet

en nu heb ik dus die met anijssmile.gif die lekker is

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit zelf met Adidas deo en douchegel(gekregen als pakket), goedkope cremespoeling, goedkope tandpasta.

En de Gouden Hand scheerschuim, zo eentje die je zelf moet maken, zo'n blok in een potje. Tenzij ik Gilette scheerschuim heb, dat is gaaf spul. Scheergel is een van de weinige dingen die ik grappig vind om mee te spelen. Als je het in je hand wrijft krijg je van een kloddertje rare smurrie mooi schuim. Ook zit er redelijk wat druk in de spuitbus dus je kan er ook goed ver mee spuiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Idd, scheerschuim is leuk yes.gif Die Vergulde Hand scheerschuim heerscht, ik gebruik het als ik bij mn broer ben (die het altijd koopt). Weet je toevallig of ze ook scheerschuim voor vrouwen hebben?

Waarom bestaan er eigenlijk scheerschuim en mesjes speciaal voor vrouwen?

Verder koop ik van alles gewoon het goedkoopste, make-up meestal bij de hema, en reinigingsmelk van de action puh2.gif, en 'zo'n stift' die wel heel duur was (14 euro nosmile.gif bij de v&d). Shampoo en creme-spoeling koop ik de goedkoopste die er is in de supermarkt.

Sowieso koop ik alleen make-up wanneer ik geld over heb knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 07 januari 2007 17:37:55 schreef NienkeJ het volgende:

Idd, scheerschuim is leuk
yes.gif
Die Vergulde Hand scheerschuim heerscht, ik gebruik het als ik bij mn broer ben (die het altijd koopt). Weet je toevallig of ze ook scheerschuim voor vrouwen hebben?

Waarom bestaan er eigenlijk scheerschuim en mesjes speciaal voor vrouwen?

...

Jep, je hebt vrouwen scheerschuim, van Gillete, Venus serie ofzo, verschrikkelijk blauwe en verschrikkelijk roze bussen als ik me niet vergis.

Ik denk dat het ook te maken heeft met verschillende huidsoorten en haarsoorten van mannen en vrouwen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 07 januari 2007 17:43:11 schreef Audiophile het volgende:

[...]

Jep, je hebt vrouwen scheerschuim, van Gillete, Venus serie ofzo, verschrikkelijk blauwe en verschrikkelijk roze bussen als ik me niet vergis.

Ik denk dat het ook te maken heeft met verschillende huidsoorten en haarsoorten van mannen en vrouwen...

ja maar ik bedoel: is er ook vrouwen scheerschuim van de Vergulde Hand?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zondag 07 januari 2007 17:29:10 schreef Audiophile het volgende:
Scheergel is een van de weinige dingen die ik grappig vind om mee te spelen. Als je het in je hand wrijft krijg je van een kloddertje rare smurrie mooi schuim.

Cool is dat spul ja, hoe die gel schuim wordt yes.gif

Ik heb vaak zelf bewoners moeten scheren en ik vind het resulaat ook altijd veel beter als je het met scheerschuim en mesje doet dan met een scheerapparaat moet ik zeggen...

@ Ann: En tandpasta met Anijssmaak, dat lijkt me wel heel erg gaaf! Mijn tandpasta (ik heb nu die Day And Night van Prodent) is bijna op en ik merk toch altijd dat ik een beetje misselijk wordt van pepermunt tandpasta. Dus dan denk ik dat ik even de natuurwinkel induik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 07 januari 2007 18:13:53 schreef NienkeJ het volgende:

[...]

ja maar ik bedoel: is er ook vrouwen scheerschuim van de Vergulde Hand?

Quote:
Van de De Vergulde Hand site

Kortom alles wat een MAN nodig heeft is terug te vinden bij De Vergulde Hand.

Nope, sorry...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grappig topic dit widegrin.gif

Shampoo: vaak Andrélon of frutis (schrijf je dat eigenlijk wel zo?)

Handen: nivea handencreme en heeeeel soms van de HEMA een glans over mijn nagels (zonder kleur).

Gezicht: Reinigingszeep en gezichtscreme van lancaster (douglas) verder geen make up of wat ook.

Lichaam: De enige lotion en zeep die ik kan waarderen is die van healing garden "good night"...

Tandpasta: tja ik weet niet hoe die heet, van de HEMA voor witte tanden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid