Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Als MM en rocklegende is, is BZN dat ook.... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Jazeker! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 MM tot rocklegende vwrhoudt zich als Schnappie tot Bach Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Dat wel, BZN heeft wel meer recht op die titel, niet iedere band draait zo lang mee... Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Wat hier allemaal over MM wordt besproken zijn alleen mr voor oordelen en beoordelingen van uit jullie geloof stand punt. Ik vind hem ook soms te vergaan maar soms komt hij ook wel lekker shockerend over. En als je het je niet bevalt is het je smaak of humor niet ook al voel je zelf der misschien gediscrimineerd bij, maar vrijheid van meningsuiting is altijd belangrijk ook al is je gediscrimineerd voelt dat hoef niet voor iedereen zo te zijn. Voor de anders is iets normaal en voor de ander niet. Zijn make up en manier van optreden is gewoon zijn manier van enterdement. Ik ben geen fan van MM maar ik vind hem ook niet slecht der zitten mooie nummers tussen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Provoceren is geen recht van meningsuiting, dat staat los van alle vormen van religie. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Quote: Op woensdag 07 februari 2007 19:48:47 schreef Audiophile het volgende: Provoceren is geen recht van meningsuiting, dat staat los van alle vormen van religie. mee eens!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Iedereen heeft het recht om te Provoceren dat hoort ook bij meningsuiting. Als ik een haken kruis op de muur heb ben ik ook aan Provoceren en je ziet gelijk mij mening duh. Maar dat gaat ook te ver en heet dan ook geen verantwoordelijkheid voor menging uiting , je moet er alleen met verantwoordelijkheid om gaan. Ik geef wel toe dat MM soms religie voor schut zet in optredens als hij een mijter enzo aan heeft. Dat hij in ze zingt (But I'm not a slave to a god) en paar anderen teksten is gewoon Provoceren/meningsuiting op normalen manier om dat hij daar het recht op heb om te zegen als ongelovigen. want dat is ten sloten het zelfde als gelovigen zeggen dat zelf bevrediging sex met een duivel is. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Ja, maar da's gezegd door een persoon, en die persoon verdient er geen geld mee door het te zingen op cdtjes. En nogmaals: pro·vo·ce·ren (ov.ww., ook abs.) 1 tarten, uitdagen pro·vo·ce·rend (bn.) 1 erop uit om reactie, verzet op te wekken => uitdagend Nergens iets met eigen mening of vrijheid daarvan. Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Ik snap wel wat je bedoel, mr hier zitten wij gewoon niet op een lijn. mr dat geeft niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 We overleven het wel Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Jups, mr ik vind dat mensen niet te veel nr elkaar moet wijzen, je moet soms ook dingen acepteren van anderen ook al is het niet jou mening niet of leren begrijpen en t belangrijkst acepteren dat iedereen anders is. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Ja, dat zou inderdaad geen kwaad kunnen voor dhr. Manson inderdaad... Link naar bericht Deel via andere websites
Flootje dup 0 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Hier bedoel ik niet alleen dhr, Manson mee Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 grapje Link naar bericht Deel via andere websites
debutler 0 Geplaatst 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2007 Afzeiken en veroordelen is altijd makkelijker dan iets goed onderzoeken voor je er een oordeel over vormt. Ik ga dan liever voor wat Dresdendoll1810 zegt dan al het agressieve afwijzen wat ik hier ook zie. Wat zou Jezus doen? Niet afzeiken, niet veroordelen en geen gemene dingen zeggen. Wel liefhebben, wel interesse tonen, wel meedenken met iemand en kritisch zijn zonder veroordeling. Merk ik hier af en toe nog weinig van... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2007 Quote: Op woensdag 14 februari 2007 15:04:47 schreef debutler het volgende: Afzeiken en veroordelen is altijd makkelijker dan iets goed onderzoeken voor je er een oordeel over vormt. Ik ga dan liever voor wat Dresdendoll1810 zegt dan al het agressieve afwijzen wat ik hier ook zie. Wat zou Jezus doen? Niet afzeiken, niet veroordelen en geen gemene dingen zeggen. Wel liefhebben, wel interesse tonen, wel meedenken met iemand en kritisch zijn zonder veroordeling. Merk ik hier af en toe nog weinig van... Nou staat er in de bijbel denk ik meer dat er wel iets wordt afgewezen en veroordeeld. Een stukje verder lezen en je ziet dat Jezus en de apostelen vaak iets moesten veroordelen. Nou is dat in hun geval natuurlijk terecht. Maar ik zal het om jou te plezieren eerst goed onderzoeken en daarna afzeiken hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Dowien 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 die gast is gewoon goed ziek in zn hoofd, zn identiteit helemaal kwijt en doet gewoon gek om aandacht te krijgen. Helaas lukt et em ook nog gewoon. blearch maar heb eens in een blad gelezen, vraag me niet weleke, dat hij zich vroeger erg onderdrukt heeft gevoeld. hij mocht niets en werd erg gepest. Dus ik zeg niet dat dit de schuld van pesten is of zo maar mensen kunnen verknipt worden door dit soort dingen. deze marylinn manson is gewoon verknipt en weet niet meer wie hij is. laten we gewoon voor em bidden.. want hij is een voorbeeld van een echt zielig persoon.... maar dat is mijn mening dan he.... grtjs Dowien Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Quote: Op donderdag 15 februari 2007 13:08:37 schreef Dowien het volgende: maar dat is mijn mening dan he.... En die mening, die erg klinkt als feiten en oordelen, is die nog ergens op gebaseerd? Link naar bericht Deel via andere websites
Dowien 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 hehe nee dat is compleet mijn eigen mening eigenlijk.. die ik gebaseerd heb op dingen die ik over hem gehoord en gelezen heb... muziek die ik geluisterd heb.. tis eigg een soort conclusie kan je zegge... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Quote: Op donderdag 15 februari 2007 13:18:04 schreef diakio het volgende: En die mening, die erg klinkt als feiten en oordelen, is die nog ergens op gebaseerd? Ja, op een blad, maar je moet niet vragen welke. @Dowien: Kan je dan misschien wat meer uitwerken hoe je tot die conclusie gekomen bent, want het is een erg oordelend plaatje geworden zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Dowien 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 grapjas Samengevoegde post 15-2-2007 13:29:55: oordelend.. vind je... naja ok ik zal voortaan eerst beter iets onderzoeken voordat ik mijn mening neerzet ok?!?!? dude net nieuw hier.... en ut is al zo moeilijk haha naja ik wil niet oordelen... tis meer hoe ik het zie, mijn mening dus en ja.. als het oordelend is.. wie ben ik dan om te oordelen toch? niemand. Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Ik kan niet door die gast kijke Dus geen idee. Hij doet wel vaag maarjah. Hij moet toch wat he Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Maah... hij heeft wel goeie nummers, maar het blijft een vreemd figuur... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten