Raido 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Lees de posting nou maar eerst eens goed.. Je zei dat jazz drummen nogal pittig wsa, dat is het (hoeft niet uiteraard). De stijlen erg zwaar om te drummen zijn, waar de drummers écht technische masterminds zijn grijpen terug op de jazz.. Waar onder de fusion, progressive fusion, progressive rock, technical death metal, progressive metal en avant-gardische metalbands. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Drummen, ik kan een beetje drummen. Ik zit niet op les maar met wat potjes en pannetjes en zo kan je jezelf al een heleboel aanleren. En leuk om dat dan te doen op het drumstel op school. Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 17 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Daar is deze meneer het levende bewijs van... Link naar bericht Deel via andere websites
Tha_M 0 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Pfoeh.. zo ver ben ik nog niet (A) m'n broertje heeft laatste zondag een drumstel[letje] gekregen voor z'n verjaardag dus nu gooit de hele fam de frustraties er daar uit Wel vet zo'n ding nu hopen dat m'n broertje snel op les gaat, dan ga k ook ff wat meekrijgen hoop ik (A) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Achm het gaan voornamelijk over wat je in je hoofd drumt. Ik heb het vroeger ook jaaren gedaan met alleen maar drumstokjes en in de lucht wapperen Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2007 Ik leef me zo nu en dan uit op 't drumstel van school. Ben erg blij al sik maat kan houden, maar dat gaat me wel steeds beter af 't Liefst zou ik gewoon een drumstel willen en gaan lessen voor de techniek enzo Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 21 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2007 ik leef me bijna dagelijks uit op drumstellen van school maar wat audiophile zegt klopt, je moet een idee hebben waar je naar toe wil.. Drummen is veel meer dan ordinair meppen(behalve als je punk maakt) Link naar bericht Deel via andere websites
Haabster 0 Geplaatst 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2007 Om te reageren op de vraag van CaptainCaveman: Wel, ik ben ook drummer. Ik drum momenteel bij mijn studentenvereniging (C.S.R. Delft, en verder nergens voor vast. Daarnaast ben ik klassiek slagwerker (inderdaad: pauken, kleine trom, allerlei melodisch slagwerk als xylofoon, vibraphone e.d., en de "knullige" instrumenten als triangel (spaar me de grappen a.u.b.)). Techniek heb ik dus wel redelijk (vooral in mijn armen, blasten op bassdrum is wat lastiger nog). Daarnaast heb ik 11 jaar les gehad aan de muziekschool. Ik heb veel gespeeld uit de boeken van Arjen Oosterhout. Maar ook Ted Reed, Mel Bay en Siegfried Fink (kleine trom) hebben goede boeken geschreven. [Drummermodus]Mijn set is een akoestische Yamaha Rock 'n' Road, zwart, van 22"-14"-12"-13"-16". Als vellen liggen er op de bovenkant Evans Genera G2 Clear (coated op de snare), en aan de resonatiezijde Remo Ambassador Resonace vellen. Daarnaast een Zildjan Avedis 20" Ride, een 8" splash, en een 14" DX(?) Hi Hat, en 16" DX Crash. Ik speel met Vic Virth 7A, soms 7AN, heel soms 8D, nog somser 8DN, Vic Virth brushes en Q-sticks Rodds (geel). [/drummermodus] Helaas weet ik zo snel geen opnamen ofzo van mijzelf te fixen, waardoor je mij zou kunnen horen. Hoewel, dat heb ik wel, maar ik moet nu weg. Wordt vervolgd... Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Ik ga een drumstel kopen. (Moet nog wel even sparen hoor, daar niet van. ) Maar... welk merk is goed én ook nog redelijk betaalbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Wat vind je betaalbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Mwah 800 euro ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Tama Swingstar, voor €599 bij Feedback, kan je der nog wat een leuk bekkensetje bij kopen ook. Tama is degelijke shizzle, erg stevige hardware en de toms laten zich mooi stemmen. Ik weet alleen niet hoe de snaredurm klinkt van die serie. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Okay bedankt. Ik had zelf al wat op internet gekeken en gezocht en vond iets over Yamaha, die rond de 800 euro was. (vandaar. ) MAar dit is natuurlijk wel goedkoper. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Ga je ook aan de dubbelbassdrummen enzo trouwens? Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Ik zit niet op drummen. Maar rag op school wat op het drumstel en kan het (al zeg ik het zelf...) goed. Door te kijken naar anderen en dan speel ik het zeg maar na... Dus eigenlijk hoef ik alleen een 'standaard' drumstel, want verder ben ik zeker (nog) niet. Of ik moet plosteling heel veel muziekale inspiratie krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Woehoe! + + 16-WEEK SPEED & CONTROL WORKOUT Dit gaat goed gaan denk ik! Link naar bericht Deel via andere websites
saxlover 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ja ik Speel op drums!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Dat schreeuwt om meer details.. Hoe lang? Welke stijl? Bands? Foto's van je kit? Link naar bericht Deel via andere websites
Nanouk 0 Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ik drum nu zon 6 jaar in metal bandjes bevalt me prima Link naar bericht Deel via andere websites
Akhlys 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 IRON COBRAAAAA!!!!!! geweldig pedaal overigens maar om over mijn muzikale carriere te babbele, ik speel nu bijna 3 jaar drums.. vanaf het allereerste begin gespeeld met mijn Tama Swingstar, maar schaft binnekort een Superstar aan. Nog steeds aan het sparen voor dat geweldige Iron Cobra pedaal. en speel ondertussen op een Maxtone dubbel pedaal en gebruik Pro Mark stokke. Ik speel nu sins 2004 in een trash metal bandje, mag je links naar sites plaatse??? Anyway je kan ons ook vinde op Youtube, onder de zoekterm Elfire.. en dan niet de black metal versie die ertusse staat^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Sinds zaterdag een scheur in een van mijn crashes, even kijken hoe we dit kunnen fixen. Na drie jaar gevruik dus eindelijk slijtage aan een Zildjan ZXT titanium 16" crash. Volgens mij nog wel snel voor een bekken. Maarja snoeiharde breakdowns rammen hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst 25 december 2007 Ik kan ook een heel klein beetje drummen Ik weet niet hoe zoiets heet maar gewoon een heel simpel ritme met hi-hat, bas en snare drum *ahum* het topic is nu weer voor de echte drummers Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten