MarinusCopy 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 Quote: Op zondag 04 mei 2008 21:06:40 schreef WonderfulStar het volgende: kuikuikuikuikuikuikuik ik ben een kuikentje! kuikuikuikuikuikuikuik ik ben een kuikenje.. ik kuik ik kuik ik kuik ik kuik... hopeloos.. Is dat in het echt ook een liedje en niet enkel een veel te dure ringtone? Oh, had ik "een busje vol met polen" al genoemd? Dat was ook vrij kansloos. link irritant schattig..... Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 Quote: Op maandag 05 mei 2008 09:56:57 schreef MarinusCopy het volgende: [...] link irritant schattig..... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 het is een hele dure ringtone die opzich best als lied beschreven kan worden omdat het een paar minuten duurt... Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 The Final Countdown van Europa - kots (ik verzuchtte in een eerder topic al: waarom heeft Credible geen kots-smiley?) Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 Quote: Op maandag 05 mei 2008 09:56:57 schreef MarinusCopy het volgende: [...] link irritant schattig..... XD Sneu Je zal maar verliefd worden op je eten... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 @ think jij bent ff de weg kwijt! Ik vind het juist echt een vet nummer... maar heb er ook herinneringen bij.. dus miss daarom Samengevoegd: @ think jij bent ff de weg kwijt! Ik vind het juist echt een vet nummer... maar heb er ook herinneringen bij.. dus miss daarom Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 dat nummer van Ali B, Yes-R en Partysquad.. rampeneren.. uch! en het ergste allertijden is toch wel Dom Lomp en Famous.. Link naar bericht Deel via andere websites
Broeder Hugo 0 Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 'Uit vuur en ijzer, zuur en zout' van ome Huub (Oosterhuis) Link naar bericht Deel via andere websites
elektropruts 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 Quote: Je zal maar verliefd worden op je eten... Wat is daar mis mee? Toevallig is er weinig waar ik zo van afhankelijk ben en wat ik zo graag zie, sochtends, tussen de middag, en savonds... en liefst ook tussendoor. En hoe langer ik het niet zie, hoe meer ik het ga missen, tot op het punt dat het pijn doet. Tot zover mijn liefdes serenade over eten. On topic: Jij bent zo, en Toppertje (beiden zomerhits) scoren bij mij ook bijzonder slecht. Ik hou best van een Nederlands nummertje op zijn tijd, maar die twee vind ik echt zwaar irritant! Oh ja.. Aanzoek zonder ringen vind ik ook echt helemaal niks. (Andere nummers van Blof dan weer wel...) Samengevoegd: Quote: Op woensdag 14 mei 2008 14:08:16 schreef elektropruts het volgende: [...] Wat is daar mis mee? Toevallig is er weinig waar ik zo van afhankelijk ben en wat ik zo graag zie, sochtends, tussen de middag, en savonds... en liefst ook tussendoor. En hoe langer ik het niet zie, hoe meer ik het ga missen, tot op het punt dat het pijn doet. Tot zover mijn liefdes serenade over eten. On topic: Jij bent zo, en Toppertje (beiden zomerhits) scoren bij mij ook bijzonder slecht. Ik hou best van een Nederlands nummertje op zijn tijd, maar die twee vind ik echt zwaar irritant! Oh ja.. Aanzoek zonder ringen vind ik ook echt helemaal niks. (Andere nummers van Blof dan weer wel...) Link naar bericht Deel via andere websites
Koerok 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 Het eerste wat er zo gauw bij me te binnen schiet is dit christelijke liedje: Is je deur nog op slot? Is je deur nog op slot? Is je deur nog op slot? Van je krr krr krr, doe hem open voor God Want de Heer wil bij je wonen En dan ben je nooit alleen Je hart is net een huisje waar het gezellig is Maar 't is er nog zo donker er is iets wat ik mis Is je deur nog op slot? Is je deur nog op slot? Van je krr krr krr doe hem open voor God Want de Heer wil bij je wonen En dan ben je nooit alleen Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 Quote: Op woensdag 14 mei 2008 14:34:59 schreef Koerok het volgende: Het eerste wat er zo gauw bij me te binnen schiet is dit christelijke liedje: Is je deur nog op slot? Is je deur nog op slot? Is je deur nog op slot? Van je krr krr krr, doe hem open voor God Want de Heer wil bij je wonen En dan ben je nooit alleen Je hart is net een huisje waar het gezellig is Maar 't is er nog zo donker er is iets wat ik mis Is je deur nog op slot? Is je deur nog op slot? Van je krr krr krr doe hem open voor God Want de Heer wil bij je wonen En dan ben je nooit alleen idd wal-ge-lijk. Hoe praat je je kind complexen aan.... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 van je krr krr krr? heel diepgaand. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 ja, dan moet je zeg maar het gebaar maken of je een sleutel omdraait Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 Dergelijke liedjes moeten ze per direct verbieden en de makers moeten ze vierendelen. On topic: alles wat mijn huisgenootje meezingt. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 Het irritantste en Leukste liedje ooit: Peanutbutter sandwiches van Popple Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Quote: Op woensdag 07 mei 2008 18:03:03 schreef WonderfulStar het volgende: is toch wel Dom Lomp en Famous.. Was dat een beetje te confronterend voor je? Ik heb me er aan overgegeven, ik ben af en toe best wel dom, lomp en niet so famous Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Ik ben niet dom, soms wel lomp, bijzonder famous, maar de bitches (meervoud) zitten niet bepaald op mijn... eh... jeweetwel. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 als de morgen is gekomen van Jan Smit... Wal-ge-lijk, me zus draait ie wel is. Om hem dan zo snel mogelijk uit te krijgen moet je gewoon mee gaan "grunten" Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Quote: Op donderdag 15 mei 2008 10:09:31 schreef Kurt het volgende: Ik ben niet dom, soms wel lomp, bijzonder famous, maar de bitches (meervoud) zitten niet bepaald op mijn... eh... jeweetwel. Bitches kunnen volgens MC Remon ook Fryske koeien zijn, dus dat lijkt me heel verstandig dat die uberhaupt nergens op je zitten Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Nou, liever een koe dan de vrouwen die je in hiphopclips voorbij ziet komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten