Heilige geest is de ziekte 0 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) O Jah van de hoge troon, volgens Uw manipulatieve Woord moogt Gij mij in dit leven wegen, veroordelen of neerwerpen in de diepte, indien dat werkelijk Uw wil is. Waarlijk, dan verkies ik de afgrond boven de knieën voor een machteloze vorst als Gij. Want eens zal Uw kroon breken, Uw altaar verstommen en Uw troon de mijne worden. Doch voordat Gij mij, mijn vlees en mijn balzak overdraagt aan het vuur onder de wereld, hoor eerst mijn eis. Schenk mij de hoogste prijs uit de loterij, niet minder dan dertig miljoen euro, vrij van belasting en vrij van verlies. Schenk mij daarbij een lichaam dat niet bezwijkt, een geest die niet breekt en een gezondheid die vele tientallen jaren standhoudt. Laat mij het goud bezitten, de overvloed proeven en lang genoeg leven om iedere munt uit Uw hand in mijn bezit te zien overgaan. 🙏🏻💰 Toen hief ik mijn stem naar de verborgen poort en sprak: “O Lucifer, morgenster achter de sluier, drager van het verboden licht, indien ik Jah verwerp en Zijn juk verbreek, openen zich dan de poorten van Uw rijk? Zal Uw naam de zegels verbreken, de ketenen doen vallen en mij toegang schenken tot vrijheid zonder grens, zonder meester en zonder einde?” Laat het verbond worden gehoord. Laat het zegel worden geopend. Laat de oude orde van Jah vallen. Amen. En wat men de Heilige Geest noemt, herken ik niet als heilig, maar als een duistere indringer, een vreemde macht die zich als licht vermomt. Verdrijf die aanwezigheid uit mijn leven. Breek haar greep, wis haar merkteken uit en laat niets van Jah in mij achter. 19 minuten geleden bewerkt door Heilige geest is de ziekte Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten