Bugeltje- 0 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Hallo allemaal, Misschien kennen jullie het nummer wel 'Hoopvolle toekomst', volgens mij van Soul Survivor.. Ik wilde jullie de tekst niet onthouden. Dus hierbij: We stonden aan de kant, maar U liet ons niet staan. In uw liefde bent U ons niet voorbijgegaan. U vroeg ons met U mee en riep ons naam voor naam. In uw liefde durfde U de toekomst met ons aan. Refrein Alle eer aan God die ons zijn vertrouwen geeft. Hij is het die ons een hoopvolle toekomst geeft Prijs God, prijs God! Prijs God! Uw plan met ons staat vast, U twijfelt geen moment. In uw liefde koestert U de plannen die U hebt. We kunnen soms zo druk en ongeduldig zijn. In uw liefde geeft U ons alles op zijn tijd. U loopt niet weg, U doet geen kwaad, God die niemand achterlaat U gaat voor en U voorziet, Vader God U twijfelt niet. Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Mooi lied, maar toch ook met een spanningsveld. U loopt niet weg, U doet geen kwaad,God die niemand achterlaat We worden geroepen om te volgen. Maar wie het voorgaan niet volgt, verachtert en komt toch op afstand te staan. Het plan dat vaststaat en de ontwijfelbaarheid, is gerelateerd aan het plan en de ontwijfelbaarheid zelf, die geldt voor de geroepenen die Hem ook volgen. De hoopvolle toekomst is dus, voor wie die begrijpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Moet je niet eerst leiden om volgers te hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Ja inderdaad, dat denk ik wel. Leiding door het Woord, daartoe gedrongen door de Geest. Wat platter naar de mens gesproken: door inzicht dat God Leeft en iets van de mens vraagt, en daarop zoekende naar wat God vraagt en wil. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten