liander 0 Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Heb jij een Gave getuigenis op film of audio gezien/gehoord, post ze hier . Voor mij is deze Qua sfeertje is deze de gaafste, Link naar bericht Deel via andere websites
Boah 0 Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Christen met Gods help 100 dagen vasten en 50 kilo kwijt raken Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ik vind het eerlijk gezegd raar om het te hebben over de "leukste" getuigenis. Alsof het een wedstrijdje is. En wat is een gave getuigenis? Mensen horen graag van die spectaculaire verhalen over iemand die een afschuwelijk bestaan leed, op een wonderlijke manier God leerde kennen en toen zijn leven volledig omgooide en nog lang en gelukkig leefde. Maar het staat nogal ver van me af, want ik heb nooit zoiets meegemaakt. Ik haal zelf meer inspiratie uit saaie getuigenissen, zonder spectaculaire wonderen, omdat die meer betekenen voor mijn eigen leven. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten