Spring naar bijdragen

Van mijn wil naar Zijn wil


Aanbevolen berichten

Ik was vroeger een grote fan van de wereld en mijn ikje (hoogmoed), tot ik begon te bidden om de wetten van God in je hart te hebben gelegd en in je verstand geschreven, heb er iedere morgen om gebeden en bij mij veranderde het echt, mijn hele voorkeuren zijn totaal verandert.

God wil ook dat we louter op Hem vertrouwen, niet de weg van het vlees of de wereld.

Je leeft het beste als het hart vol is van het woord en van de geest.

Voel me aan een kant een vreemdeling en eenzaam, aan de andere kant wel super ontspannen met Gods vrede en rust.

Ik weet echt 110 % zeker dat Hij bestaat, ervaar echt dat Hij bij mij is .

Zorg dat je alles met Hem bespreekt en vaak bid als een kind die hulp nodig heeft / afhankelijk is van God, vertrouw niet je eigen trots en wees nooit bang om te bidden, vraag ook hulp van de Heilige Geest en verwacht de genade van God, niet van je eigen daden , kennis , IQ , Geld enzovoort wijzelf redden het nooit zonder de genade van God.

Die vrede die ik ontvangen heb van God is zoveel waard, meer dan geld , roem , status imago enzovoort, zorg dat je dicht bij God leeft.

In de Bijbel staat 3 keer dat je zijn wil in je hart en verstand kan hebben

zegt de Here: Ik zal mijn wetten in hun harten leggen,en die ook in hun verstand schrijven (Hebreeën 10 :16)

Ik (=God) zal mijn wet in hun binnenste leggen en hem in hun hart schrijven..." (Jeremia 31:33, NBV2004)

spreekt de Heer: In hun verstand zal ik mijn wetten leggen en in hun hart zal ik ze neerschrijven (Hebreeën 8 :10)

A prayerless Christian is a powerless Christian.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid