Spring naar bijdragen

Presentatieconcerten Marcel en Lydia Zimmer voor nieuwe cd


Aanbevolen berichten

Marcel & Lydia Zimmer noemen hun nieuwe cd ‘Het Grote Geheim’, maar iedereen krijgt de kans om de muziek te horen! En twee unieke presentatieconcerten op 1 en 2 februari geven de aftrap.

Marcel & Lydia Zimmer is met recht een veelzijdig echtpaar te noemen. Of mensen ze nu van de kinderliedjes kennen, of van volwassen cd’s als ‘Wat Een Liefde’, ‘De Hemel Vertelt’ of ‘Til Mij Op’; jong en oud weet zich aangesproken door de muziek! Het nieuwe album ‘Het Grote Geheim’ belooft nu al een bijzondere plaats te krijgen in het repertoire van Marcel & Lydia.

‘Het Grote Geheim’ is een cd met liedjes die grotendeels gebaseerd zijn op Psalmen en een lied dat voortkomt uit het Bijbelboek Jona 2. “De rode draad die door deze cd loopt, is vertrouwen op God’s Woord en leven volgens Zijn richtlijn†vertelt Marcel. Dat betekent dat de muziek uit het leven gegrepen is en  tegelijkertijd mensen een anker biedt. Wie de muziek van Marcel & Lydia Zimmer kent, weet dat het echtpaar daar een bijzonder talent voor heeft. Liedjes als  ‘Heer U Bent Altijd Bij Mij’, ‘Herstel Mijn Eerste Liefde’ of ‘Als Er Vergeving Is’ hebben mensen in hun situatie houvast gegeven.

De nieuwe muziek werd met opzet eenvoudig gehouden, zodat de teksten des te meer  spreken. Met behulp van piano, percussie en contrabas staat de boodschap meer dan ooit centraal.Tijdens de presentatie concerten voor ‘Het Grote Geheim’ worden Marcel & Lydia bijgestaan door alle muzikanten die aan de  cd hebben meegewerkt. En dat beloven bijzondere avonden te worden. Mis het dus niet en deel mee in Het Grote Geheim!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid