Humanist 0 Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ik weet niet of er animo voor is, maar het kan geen kwaad om hier mijn muzieksmaak te delen. Ik sta open voor andere liedjes uit dit genre, plaats ze maar. Ik hou zelf van veel soorten hiphop, maar absoluut niet van de overdreven 'gangsterrap' of 'ignorant rap'. Voorbeelden: Wat ik wel leuk vind: En veel meer. Hopelijk hebben jullie veel toe te voegen aan mijn mp3speler Misschien kan iemand me helpen met de spoilers Link naar bericht Deel via andere websites
actifaith 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wat vindt je van ErnstvandeZaak? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Meh nogal crappy refreins vind ik. Inhoud spreekt me niet aan. Hij heeft een missie en een doelgroep, voor die luisteraars klinkt het vast best goed. (die zin mag ie gebruiken in z'n volgende single ) Je kan vaak al voorspellen wat ie gaat zeggen voordat de zin af is zeg maar. Nogal voorspelbaar en af en toe wat standaard dus. Er lopen iig veel betere rappers rond in NL, maar ik weet niet hoe het in dit (religieuze) genre zit. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Nooit echt mijn genre geworden, maar als ik mijn bibliotheek doorzoek op hiphop kom ik oa dit tegen: Hun nieuwere albums vond ik ook leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ja ja legendarisch Dan vind je deze vast ook goed: und vielleicht zelfs (staat ook in OP) : Luister momenteel alleen niet zoveel oldschool meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Leuk topic! Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Oehh lekker hoor, als we toch op de oldschool tour gaan... Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Lekker nummer, nog een klassieker uit the golden era of hip-hop: Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Wordt er ook nog wat uit de 21e eeuw geluisterd? Edit: van het album Good kid, M.A.A.D. City, veruit het beste (hiphop) album van 2012. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2013 (sorry, uit de jaren negentig) Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ah Franstalig Dan ken je deze vast ook wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten