Spring naar bijdragen

Om over na te denken


Aanbevolen berichten

“Wat is dan de sterveling, dat U aan hem denkt, en het mensenkind, dat U naar hem omziet? Toch hebt U hem weinig minder gemaakt dan de engelen en hem met eer en glorie gekroond.†Psalm 8:5-6
Soms vind je jezelf maar niets en denk je dat iedereen alles beter kan dan jij. Onthoud dan deze verzen: je bent met eer en glorie gekroond!

“Laat uw handelwijze zonder geldzucht zijn. Wees tevreden met wat u hebt, want Hij heeft Zelf gezegd: Ik zal u beslist niet loslaten en Ik zal u beslist niet verlaten.†Hebreeën 13:5
Als je de media moet geloven, lijkt het wel of rijk zijn het belangrijkste is dat er bestaat. Maar dat is niet zo! Als God bij ons is kunnen we tevreden zijn, ook al hebben we nog zo weinig. Er is niets beters dan Hij.

“Ik loof U omdat ik ontzagwekkend wonderlijk gemaakt ben; wonderlijk zijn Uw werken, mijn ziel weet dat zeer goed.†Psalm 139:14
Wij zitten wonderlijk mooi in elkaar. Zo voelen we ons niet altijd, maar het is wel zo!

“De HEERE, uw God, is in uw midden, een Held, Die verlossen zal. Hij zal Zich over u verheugen met blijdschap. Hij zal zwijgen in Zijn liefde. Hij zal Zich over u verblijden met gejuich.†Zefanja 3:17
God houdt van jou. Ook als je denkt dat Hij niet naar je omziet, is Hij bij je. Hoor je Hem niet? Misschien geniet Hij wel in stilte van je...

Meer info?
Voor meer info over dit onderwerp kun je terecht op www.chris.nl/jongeren of www.cnct.nl. Als je na wilt praten over dit thema, dan verwijzen we je naar de chatbox van Chris: www.chris.nl. Bellen (078-63 123 00) of mailen (help@chris.nl) kan natuurlijk ook!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid