EulogÃa 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Enkele weken geleden schreef ik daar iets over. Het gaat niet om posts van enkele weken geleden, maar het gaat over de meest recente posts. Link naar bericht Deel via andere websites
Jin 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 De post waar ik op reageerde is deze. Daar reageer ik hier dezelfde ochtend nog op. Wat is je probleem? Dat anderen op jouw offtopic (als je zelf zegt) ingaan? Of heb je ingezien dat het volslagen nonsens zijn die je 4 augustus poste? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 De post waar ik op reageerde is deze.Daar reageer ik hier dezelfde ochtend nog op. Wat is je probleem? Dat anderen op jouw offtopic (als je zelf zegt) ingaan? Of heb je ingezien dat het volslagen nonsens zijn die je 4 augustus poste? Ik heb geen enkel probleem. Persoonlijk beschouw ik posts nooit als 'offtopic', maar ik zie Credible als een forum dat nogal streng is in het toelaten of weren van posts. Daarnaast post ik nooit nonsens-posts. Link naar bericht Deel via andere websites
Jin 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 De post waar ik op reageerde is deze.Daar reageer ik hier dezelfde ochtend nog op. Wat is je probleem? Dat anderen op jouw offtopic (als je zelf zegt) ingaan? Of heb je ingezien dat het volslagen nonsens zijn die je 4 augustus poste? Ik heb geen enkel probleem. Persoonlijk beschouw ik posts nooit als 'offtopic', maar ik zie Credible als een forum dat nogal streng is in het toelaten of weren van posts. Daarnaast post ik nooit nonsens-posts. Kuche kuche, I rest my case......... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten