Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mijn verhaal begint in april van dit jaar.

Bij ons in de gemeente was op 15 april een doop dienst gepland.

Ik zelf wilde mij heel graag laten dopen, maar omdat mijn schoonouders er niet zouden zijn, heb ik besloten te wachten.

Ik heb wel de doop studie gevolgd om op die manier mezelf goed voor te kunnen bereiden op de doop.

De doop studie was afgerond en de doop van 15 april was voorbij, wat een hele mooi dienst was er waren 12 dopelingen!!!

Na deze doop dienst kreeg ik een dip, ik twijfelde aan alles, zo ook of ik me wel zou laten dopen, ik kreeg veel weerstand van mensen die mijn dierbaar zijn. Strijd, twijfel nog meer strijd. Ik wist het even niet meer, en Bidden was de enige manier om tot rust te komen, ik heb Gebeden:

O, Heer als U daar bent, wilt U mij een teken geven. Ik vraag U als ik ben weg gelegd voor het Kruis, dat ik deze van een persoon in mijn leven zal krijgen waarmee ik een band heb.

10 juni mijn doop dienst! Wat een bijzondere dienst!

Mijn doop tekst is erg bijzonder (ik denk dat iedereen dat wel heeft)

Er staat: Als u tot mij roept, zal Ik u antwoord geven.

En dat antwoord heb ik gekregen! Maandag 1 dag na de doop dienst kreeg ik van mijn vriendin (zij is net bekeerd) een ketting met een Kruisje eraan!!

Bijzonder!!!

Ik dank God voor Zijn trouw en liefde!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moedige beslissing Pebbels! Het is altijd lastig als er veel weerstand is vanuit je omgeving. Aan de andere kant zorgt het er wel voor dat je onderzoek doet en een overwogen beslissing maakt!

Is je man ook gelovig?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Moedige beslissing Pebbels! Het is altijd lastig als er veel weerstand is vanuit je omgeving. Aan de andere kant zorgt het er wel voor dat je onderzoek doet en een overwogen beslissing maakt!

Is je man ook gelovig?

Mijn man is Christelijk opgevoed door mijn schoonouders.

Op het moment heeft hij zich er voor af gesloten.

Hij was gelukkig wel bij mijn doop :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

ik heb vandaag ook iets bijzonders meegemaakt, ik heb gisteravond gebeden of ik vandaag de mooiste regenboog zoou zien die ik ooit heb gezien. dus ik vol hoop vanochtend uit bed stappen maar ik heb niks gezien vandaag, maar ik heb wel iets anders meegemaakt. ik dacht ik zal maar een regenboog opzoeken op google afbeeldingen, dus ik zoeken en ja hoor een hele mooie regenboog met een verhaal erbij. een verhaal dat een vrouw heel gelukkig was toen ze bij een regenboog zat. en dat je als je jezelf ongelukkig voelt als de regenboog er niet is moet je er maar een hele mooie herrinering van een regenboog moet denken en dan voel je je weer gelukkig. zolang je maar aan een mooie herrinering denkt, dan voel je jezelf gelukkig.

en namens dankzij god en en de regenboog die HIJ voor ons geschapen heeft voel ik me toch gelukkig ondanks er geen regenboog te zien was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid