Spring naar bijdragen

Ik ben ... en jij? Flevo Kickoff


Aanbevolen berichten

Evert Jan Ouweneel over prestatiedrang en keuzestress

Het Xnoizz Flevo Festival biedt naast muziek, theater, cabaret en sport ook een gevarieerd inhoudelijk programma . Dit jaar organiseren we op 19 april een inhoudelijke kick-off in samenwerking met de Christelijke Hogeschool Ede (CHE). Het thema deze avond is: “Ik ben ik… En jij?†en gaat over prestatiedrang en keuzestress onder twintigers.

De BV Ik
Het thema “Ik ben ik…En jij?†is gebaseerd op de gelijknamige documentaire “De BV ik†van de VPRO. Deze documentaire werpt een blik achter de wereld van de zelfverzekerde facebookprofielen van twintigers . Ze laten zien dat de enorme hoeveelheid aan keuzemogelijkheden zorgt voor veel onzekerheid. Dit kan zelfs leiden tot een zogenaamde “quarterlife crisisâ€: een identiteitscrisis van twintigers die op zoek zijn naar doel en richting in hun leven.

College Tour
Tijdens de inhoudelijke kick-off van het Xnoizz Flevo Festival zal de bekende christelijke filosoof Evert Jan Ouweneel meer vertellen over de thema’s prestatiedrang en keuzestress. De stijl van deze avond is in de lijn van het populaire TV-programma College Tour. Evert Jan wordt na zijn ‘college’ geïnterviewd door EO presentator Renze Klamer. Ook zullen er fragmenten uit de documentaire “De BV ik†vertoond worden. Naar aanleiding van wat er gezegd en getoond wordt is het mogelijk om vragen aan Evert Jan te stellen.

Borrel en kaartverkoop Xnoizz Flevo Festival
De avond zal plaatsvinden op de Christelijke Hogeschool Ede, Locatie Zuid. Na afloop van de kick-off is een borrel waar tevens tickets voor Flevo gekocht kunnen worden. Een all-in ticket kost €99,- en bij aankoop van een ticket ontvang je direct een passend cadeau! Deze avond is alleen bedoeld voor studenten, ook van buiten de Christelijke Hogeschool Ede. De toegang is geheel gratis. Schrijf je snel in want het aantal plaatsen is beperkt!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid