Spring naar bijdragen

Mogelijkheden vormend jaar na universitaire studie?


Aanbevolen berichten

Ik studeer momenteel aan de TU Delft, een master van civiele techniek (2-jarige master waarvan 1 jaar in het buitenland). Ik vind het erg leuk en interessant. Ik heb erg veel gezien en geleerd gedurende mijn buitenland periode.

Ik ben vrij jong (22) vergeleken met andere afstudeerders (23 - 28) jaar. Nu heb ik altijd al veel behoefte gehad aan verbreding, en dit verlangen is gegroeid tijdens deze technische studie.

Ik was van plan om na mijn BSc een vormend jaar te doen, maar dat is er bij ingeschoten. Als ik ga werken ga ik een huis en auto kopen en ga ik duurder leven. Het zal moeilijk zijn om dan een stapje terug te doen. Vandaar dat ik nu de mogelijkheden bekijk die er zijn om te werken aan persoonlijke ontwikkeling. Ik heb daar alleen erg slecht zicht op, en ik kan ook moeilijk wat vinden online.

Een bijbelschool spreekt me minder aan omdat een bijbelschool vaak vanuit een bepaalde "denominatie" opereert, en ik wil graag onafhankelijk / open-minded onderwijs krijgen. Het lijkt me erg leuk om een tijd in een Engelstalig land in Europa te leven.

Qua bijbelscholen heb ik toe nu toe DTS (Amsterdam), Christformation (Rotterdam), C7 (Belgie), TheCollege (Woerden) en SHM (Zwijdrecht) op m'n lijstje staan. Maar zoals gezegd spreekt een bijbelschool me minder aan. Ik heb ook de stichting Thomas More gevonden (http://www.thomasmore.nl/), de gedachte achter deze stichting past volgens mij wel. Maar ik zou me verder willen orienteren, en er moeten toch meer van dit soort initiatieven zijn? Weten jullie meer van dit soort stichtingen / initiatieven? Ik sta open voor alles (bijbelscholen, tussenjaren, universitaire vormingsjaren)!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid