ikbenBen 0 Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Samantha_Fox staat dat zij in 1994 haar bekeerde tot het christendom. Zij trad op in christelijke muziek festivals. Heeft zij ook een gospel album gemaakt? Zo ja welke? Zijn er ook nog opnames van te vinden waarin zij optrad op de christelijke muziek festivals? Link naar bericht Deel via andere websites
Enola Gay 0 Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ik ken samantha fox alleen hiervan: heerlijk nummer, en natuurlijk uit de jaren '80 Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ikbenben is niet op zoek naar allerlei nummers die in youtube filmpjes gepost kunnen worden, maar naar de periode vanaf 1994. Je gaat nu voorbij aan het doel van het topic, Enola Gay. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik zoek inderdaad gospel nummers van haar. Ben benieuwd wat zij zong. Alleen ze combineerde het christelijk geloof met haar naaktheid. Ik kon op het Internet geen nummers vinden helaas welke betrekking hebben met het christendom. Ik ken haar met 't nummer I Only Wanna Be With You (cover) uit 1988. Ik las toen in Bottemline (als ik het goed heb) dat ze haar had bekeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 @ikbenben: dat iemand christen is wil niet altijd zeggen dat de persoon ook christelijke muziek maakt. verder ken ik samantha fox niet dus kan ik je niet verder helpen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 ik ken samantha fox alleen hiervan: Ik van iets anders, maar dat plaats ik hier maar niet... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Op de wikipagina staat haar discografie, mss moet je ook eens op de engelse wikipagina gaan, daar staat mss wat meer. Ik heb even gekeken: ze speelde op Greenbelt in 1994. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 19 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Bedankt voor je tip. Ga zo dadelijk even kijken! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten