annzie 1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 De hervormde gemeente in het Noord-Hollandse dorp Bennebroek heeft een particuliere beveiligingsdienst ingeschakeld om het verbannen kerklid Wil Koomen buiten de deur te houden. Dat is vandaag te lezen in het Algemeen Dagblad. Volgens de kerk jaagt de 75-jarige gelovige de medekerkgangers de stuipen op het lijf door zijn fanatieke geloofsbeleving. Lees verder op cip.nl Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik snap niet dat die man naar een hervormde gemeente gaat in plaats van een andere kerk waar hij ongestoord fanatiek zijn geloof kan beoefenen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Op donderdag 26 mei 2011 04:41:48 schreef EulogÃa het volgende: Ik snap niet dat die man naar een hervormde gemeente gaat in plaats van een andere kerk waar hij ongestoord fanatiek zijn geloof kan beoefenen. Dat vraag ik me ook af ja... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten