JoostG 27 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 "Ik denk dat Jezus een zeer intelligente homoseksuele man was die de menselijke problemen in de wereld begreep". Dat zegt de wereldberoemde zanger Elton John in een interview met het Amerikaanse blad Parade. De zanger noemde Jezus verder nog "een barmhartige man. Jezus wil dat we van elkaar houden en elkaar vergeven". Een paar jaar geleden liet Elthon John in een interview weten dat georganiseerde religies homodiscriminatie bevorderen en dat kerkleiders niks doen om het probleem aan te pakken. Bron: IKON Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik denk dat hij homo sapiens bedoelt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Op vrijdag 19 februari 2010 03:01:52 schreef EulogÃa het volgende: Ik denk dat hij homo sapiens bedoelt. Ik denk het niet, aangezien hij gewoon 'homoseksueel' zegt.. Dat is dus niet hetzelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik denk meer dat hij de wereld te veel door een roze bril ziet Letterlijk..... Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 De zanger noemde Jezus verder nog "een barmhartige man. Jezus wil dat we van elkaar houden en elkaar vergeven". Tjonge, nou, als Elton John het zegt ... dan zal het wel waar zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten