Spring naar bijdragen

Crossroad Concert met Gerald Troost 28 mei


Aanbevolen berichten

[preview]Zaterdagavond 28 mei a.s. geeft Gerald Troost een concert in de Grote of St. Lambertuskerk in Strijen. Gerald Troost is een veelzijdig en gewaardeerd artiest uit Veenendaal.[/preview]

In de afgelopen jaren schreef hij meer dan 100 nummers en gaf honderden concerten, onder andere bij de EO-jongerendag, Xnoizz Flevo Festival, Yorin FM, Radio 2, Radio 3 en vele festivals. Over zijn missie zegt Gerald: “Ik wil heel graag mensen wijzen op de schoonheid van het Evangelie en besef dat mijn muziek krachtiger wordt als ik Jezus centraal zet in al mijn activiteiten en producten. Ik wil laten zien wat God in mijn leven heeft veranderd.â€

De opbrengst van de avond komt geheel ten goede van Stichting Crossroad Hoeksche Waard om het evangelisatieweekend Crossroad op 17 en 18 september 2011 mogelijk te maken. Kijk voor meer informatie op Crossroad Hoeksche waard

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid