Spring naar bijdragen

Justin Bieber: "Jezus stierf voor mijn zonden"


Aanbevolen berichten

[preview]De 16-jarige Canadese zanger Justin Bieber begon zijn carrière op YouTube. Inmiddels heeft hij via het sociale medium Twitter bijna 6 miljoen volgers, brengt hij volgend jaar een film uit en is bezig met zijn autobiografie. Bieber, die al op zijn tweede begon met drummen, startte zijn zangcarrière op zijn twaalfde. [/preview]Inmiddels is hij uitgegroeid tot een bekendheid en speelt hij ook gitaar, piano en trompet.

Voor het signeren van zijn boek wachtten duizend tienermeiden en een handvol jongens met hun ouders bij het populaire winkelcentrum Grove. Dit was hun uitgelezen mogelijkheid om de roodharige Canadees te ontmoeten. Om de fans in toom te houden sloot de winkel zijn deuren en beperkten zwarte gordijnen het zicht.

Relatie met God

Bieber komt ook openlijk uit voor zijn geloof in God. Hoe kan hij dat combineren met sterrenwereld Hollywood? "Hollywood is een enge wereld. Er gebeuren veel slechte dingen, maar ook veel goede dingen. Ik ben in staat om mijn droom te beleven en heel veel goeds te doen. Ik ben christen, ik geloof in God en dat Jezus aan het kruis stierf voor mijn zonden. Met Hem heb ik een relatie en ben in staat met Hem te praten. God is de reden waarom ik hier ben."

Bron: cip.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid