Spring naar bijdragen

EO roept Gordon ter verantwoording


Aanbevolen berichten

[preview]Presentator en zanger Gordon heeft Arjan Lock, directeur van de Evangelische Omroep, beloofd dat hij zich "zorgvuldiger zal uitlaten." [/preview]Gordon, die dit jaar te gast is in het EO-programma Op zoek naar God, kreeg vorige week bezoek van Lock, nadat hij maandag in het programma CQC zich blasfemisch had uitgelaten. Gordon: "Het is een kwajongensprogramma en daar hou ik van. Ik ben ook nog steeds een kwajongen. Ik heb me laten verleiden tot uitspraken die niet meer bij mij horen, maar het zit nog wel een beetje in me nog."

In een radiocolumn van de EO vertelde EO-directeur Arjan Lock zaterdag hoe hij in de villa van de presentator met hem het gesprek is aangegaan over "de kritiek, en ook terechte vragen" die opkwamen nadat bekend werd dat de EO Gordon als gast vroeg. In het gesprek werden onder andere de drijfveren van Gordon besproken.Lock meldt dat Gordon hem beloofd heeft vanaf nu "zorgvuldiger te zijn in zijn uitlatingen." Gordon: "Het was eigenlijk een heel leuk gesprek."

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid