annzie 1 Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 [preview]Vanaf deze maand kunnen mensen met een verstandelijke beperking professionele zorg ontvangen op christelijk vakantie- en conferentiecentrum De Betteld.[/preview] Daarnaast gaat het vakantiepark volgend jaar vijf rolstoeltoegankelijke chalets bouwen. Dat heeft Gerhard Hobelman zojuist tegenover cv·nieuws bevestigd. De Betteld is deze maand... Lees verder op cvnieuws.nl Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Een reactie hierop die ik op Twitter langs zag komen: Maar de Betteld is toch al een christelijke camping? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hihi, ja duh.. Diegene heeft niet goed gelezen dan Maar ik vind het wel tof dat dit nu ook kan, zal vast behoefte aan zijn denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Op woensdag 16 maart 2011 12:11:05 schreef annzie het volgende: Hihi, ja duh.. Diegene heeft niet goed gelezen dan Je snapt de grap niet Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Op woensdag 16 maart 2011 01:25:59 schreef JoostG het volgende: [...] Je snapt de grap niet Blijkbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 christelijk wil hier zeggen dat dit bij christelijk zijn hoort, alsof hij zegt was dit dan niet al geregeld, het is toch een christelijke camping (nu ik dit uitleg voel ik me zo dom dat ik hier op inga) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten