peewee 0 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hallo! Ik heb half internet afgezocht voor teksten waarin staat dat er geen seks voor het huwelijk mag plaatsvinden. Maar vaak zijn het een beetje vage interpetaties en halen mensen bijvoorbeeld teksten aan waarin staat dat hoererij zondig is, maar seks met een geliefde is toch niet hoererij? Nu heb ik zelf de keuze gemaakt om het niet te doen omdat het beter bij mij past, en ik het zelf ondervonden heb dat ik me niet fijn voelde om het te doen als je niet getrouwd bent. ( ik heb nog dezelfde vriend, en hoop ook met hem te trouwen, maar we hebben geen seks meer.En ik heb er spijt van dat ikhet gedaan heb met hem) Hebben jullie bijbelse gronden waarop julliebaseren dat het niet 'mag'? of is het meer een traditie? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik heb er eens een avond over gehad met mijn kring en toen kwamen we er redelijk unaniem op uit dat seks het beste binnen het huwelijk past. Met iets meer tijd zou ik dat uit kunnen werken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hoi peewee, heb je de zoekfunctie hier al eens geprobeerd? Er zijn al best wat topics over Hier een paar lange uit het archief: link seks voor het huwelijk, deel 1 link seks voor het huwelijk deel 2 link waarom geen seks voor het huwelijk Link naar bericht Deel via andere websites
peewee 0 Geplaatst 10 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Quote: Op donderdag 10 februari 2011 12:32:41 schreef Jalikaatje het volgende: Hoi peewee, heb je de zoekfunctie hier al eens geprobeerd? Er zijn al best wat topics over Hier een paar lange uit het archief: link seks voor het huwelijk, deel 1 link seks voor het huwelijk deel 2 link waarom geen seks voor het huwelijk Hee!super bedankt! Nee, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar je kunt zoeken, waar kan ik het vinden? heel erg bedankt voor de links! ik ga het even lezen! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Als je je muis bovenaan houdt op 'forum' komt er een uitschuifmenuutje en daar staat de zoekfunctie in Link naar bericht Deel via andere websites
peewee 0 Geplaatst 10 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 dankjewel annzie! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten