Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gegroet,

aanstaande maandag begin ik met mijn GPW(godsdienst pastoraal werk) studie aan de GH in Zwolle. Allereerst introductie maar daarna begint het.

Na een jaar naar vast werk blijven zoeken kwam ik tot de conclusie dat dit niet is wat ik wil.

De economie is niet ideaal. En ik had ook het besef dat als ik nog wat wil nu toch moet gaan studeren.

Ik heb al een MBO studie afgerond, administratief juridische dienstverlening, maar heb het idee dat dankzij het enthousiasme in het geloof te hebben gekregen de drang voel om een richting te zoeken waar ik ook daadwerkelijk iets met mijn naasten kan doen.

GPW is een brede opleiding, en het jongerenwerk, ouderenwerk en kerkelijk werk spreekt me erg aan.

Ik wil mij graag verdiepen in de Bijbel, en daarom is het theologische gedeelte ook erg mooi meegenomen.

Daarnaast lijkt het me erg goed om mijn zelfbeeld te verbeteren en mij te verdiepen in allerlei jeugdculturen en andersdenkenden.

En waar hulp nodig is te hulp schieten, geestelijk of wat dan ook voor manier.

Binnen de Protestantse kerk groeit dit soort werk enorm, en ik woon in Kampen een stad waarop dit gebied veel te doen is.

Mijn vraag is of jullie voor mij zouden willen bidden, dat mijn geloof het draagvlak blijft in deze opleiding en dat ik gesterkt mag blijven hierdoor.

En dat ondanks tegenslagen ik mij gesterkt mag voelen hierdoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid