Spring naar bijdragen

Heel oude films


Aanbevolen berichten

ik ben een beetje door michael jackson op de volgende

dansers terecht gekomen!

bill bailey , fred astaire en nog een paar van die ''oude'' dansers!

nu zoek ik films van deze dansende acteurs,heb er al een gevonden ,maar van charlie chaplin ( modern times)

ik ben op zoek naar meeeeeer!

wat vinden jullie van oude films met het hoge dans of musical gehalte ?

en wat vinden jullie de beste?

vanaf 1920 tm 1960.......... +- 1970!

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi annzie, ik hoor het graag , misschien ga ik die dan ook kijken!

ik ben nu een film met bill robison aan het laden , hij word of werd dus ook bill bailey genoemd?!

ook doen de nicolas brothers mee in deze film!

je kunt op youtube wat filmpjes vinden!

Moet er bij vermelden dat het niet zo zeer om de film,s

zelf gaat,maar meer om het dansen!!

Al zijn de films natuurlijk niet zo geweldadig als nu!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit soort films is wel uitgebracht in allerlei golden oldies dvd series, maar je moet of een winkel met idioot groot assortiment treffen, of een webshop vinden, dat laatste geeft denk ik de meeste kans.

bol.com heeft de laatste 2 (Paris en Rain) wel. voor de andere moet je denk ik al naar een amazon ofzo uitwijken (niet gecheckt) voordeel van die webshops is ook dat je vanuit zo'n film naar meer opties in dat genre geloodst wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Laatst een berg klassiekers gekocht op link een Engelse site maar deze verstuurt ook gratis (ook naar Nederland). Ze hebben veel DVD's, waarvan er veel zijn die ook gewoon NL ondertiteling hebben.

Ook hun prijzen zijn scherp, vaak goedkoper dan frs of bol.com

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laurence Olivier - Wuthering Heights (1939) DVDRip (SiRiUs sHaRe)(.mp4)

Onlangs in iTunes geimporteerd. Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel een link ter download mailen.

Ook een aanrader als je van oude films houd is Rebecca uit de jaren '40.

Beide geen dansfilms, maar zo heerlijk traag, in zwartwit en zo prachtig geacteerd. KOm daar tegenwoordig nog maar eens om !

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid