Polichism 0 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Na de eerste regel van opwekking 553 word daar een riedeltje gespeeld op de bas. Iemand enig idee hoe die gaat? aangezien die niet in het gitaar accoorden boekje staat En ja die heb ik gekocht Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 was het niet handiger om je vraag in dit topic te stellen? link of in het korte vragen topic.. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 In mijn boek staat: C - Csus4 - C - Csus4. Link naar bericht Deel via andere websites
Polichism 0 Geplaatst 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 06 oktober 2009 22:29:34 schreef Barbapapa het volgende: In mijn boek staat: C - Csus4 - C - Csus4. ja dat staat bij mij ook na het refrein. Maar er worden 6 tonen op de bas gespeeld na o.a. "Laat het feest zijn in de huizen" Voordat de nieuwe regel begint, en dat staat niet in het boekje En volgens mij begint het met een E, zit er een C tussen en eindigt op een A. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 06 oktober 2009 22:23:31 schreef WonderfulStar het volgende: was het niet handiger om je vraag in dit topic te stellen? link of in het korte vragen topic.. Als je gelezen had, wist je dat ik geen nummer zocht Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 volgens mij is het C-E-G-B-D-E en na de derde regel is het E-D-C-B-C-D Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten