Basjoeh 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Hee mensen, Het is misschien een rare vraag, maar waar kan ik bladmuziek van opwekking vinden voor de gitaar? Ik hoor wel eens over boeken. Maar ik wil weten waar ik ze anders kan vinden. alvast bedankt.. Groetjes bas Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Misschien in de webshop op de site van Opwekking zelf? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 ga naar een willekeurige christelijke boekwinkel en je vindt bladmuziek van opwekking. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Ik heb een heeeeeel oud topic voor je gevonden: klik, misschien kan je wat met wat daar gemeld wordt Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Je hebt bij iedere christelijke boekenshop van die gitaar mapjes... Hangt er een beetje vanaf waar je het voor wil gebruiken en hoe gevorderd je bent. Speel je in een band, dan kun je beter die grote boeken met volledig arrangement kopen. Die zijn vollediger en uitgebreider (toevoegingen in de akkoorden, basnoten etc.) SUcces Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten