BookerT 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 wie kent deze geweldige bluesrocker? Ik heb en ken alleen zijn album Texas Flood maar ben helemaal verkocht...helaas is de beste man zo'n 18 jaar dood dus er zal nooit meer iets nieuws uitkomen... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Met Jeff Beck: link die vind ik dan weer geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Quote: Op zondag 27 juli 2008 20:31:02 schreef BookerT het volgende: helaas is de beste man zo'n 18 jaar dood dus er zal nooit meer iets nieuws uitkomen... Das dan wel de eerste 'recente' dode artiest die geen voorraad nummers meer op de plank ligt Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Stevie Ray Vaughn & Carlos Santana -Traffic Jam (1979) Is heel mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Probeer zijn live album eens. "live alive" heet dat volgens mij. SRV is natuurlijk 1 van de beste bluesgitaristen die er bestaat. Hij heeft ook een te gekke versie van Superstitious samen met Stevie Wonder zelf en met een stel dames, van wie ik even de naam kwijt ben. Aanrader ook!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten