Glenn 0 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Deze week organiseert Credible.nl in samenwerking met Xnoizz Flevo Festival voor het laatst de "Artiest van de Week". Iedere week staat een artiest in de spotlights die tijdens het Xnoizz Flevo Festival 2008 optreedt. Elke week geeft Credible.nl 2 all-in tickets voor het Flevo Festival weg en ook nog eens 2 dagkaarten voor de dag dat de artiest optreedt. Artiest van de week: MxPx Nog een keer staat er een band in de spotlights: MxPx is de laatste Artiest van de Week! MxPx is een Amerikaanse punkrockband die is opgericht in 1992 in Washington. De band bestond uit drie 15-jarigen die zich Magnified Plaid noemde. Op de posters zette de band vaak M.P., als afkorting van Magnified Plaid. Yuri, de drummer, maakte de posters en in zijn handschrift werden punten al snel X-en. MxPx was een feit. Inmiddels is de band vele albums en tourervaringen rijker en kan de band weer een podium toevoegen aan hun lange lijst: het Flevo-podium! Website: www.mxpx.com MySpace: www.myspace.com/mxpx Gratis MP3: Download gratis MxPx - Secret Weapon. Winnen? Wil jij de tickets winnen? Helaas, de actie is voorbij. Overige acties: Bestel de CD Secret Weapon voor slechts EUR 17,50. Stuur de MxPx E-card naar zoveel mogelijk mensen door en maak ook daar kans op all-in tickets. Niet gewonnen? Bestel nu je tickets. Winnaars vorige week: 2 all-in tickets: Mido 2 dagkaarten: hopeloos Beide winnaars van harte gefeliciteerd. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Leuk zeg Eindelijk weer eens een keertje op Flevo rondkijken. Volgens mij ben ik daar het laatst geweest toen ik 17 was... Da's dus alweer 8 jaar geleden Zijn die dagkaarten eigenlijk voor donderdag of voor zaterdag? (aangezien ze beide dagen optreden). Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2008 Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2008 Ik heb er even naar geluisterd. En ik vind het best goed! Ik baal er van dat ik niet naar het flevo festival kan gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Gewonnen deze keer hebben: 2 x all-in kaarten LonelyHero 2 x dagkaarten Jipke Gefelicteerd! Alle prijswinnaars, ook van de afgelopen weken ontvangen vanavond bericht. Inzenden is niet meer mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 *Marinus las atheist van de week. =Rationeel selectieve woordblindheid met atheistische superieuriteitsdrang. oftewel NGC ( NoGodComplex) Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 25 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Quote: Op vrijdag 25 juli 2008 09:35:39 schreef MarinusCopy het volgende: *Marinus las atheist van de week. =Rationeel selectieve woordblindheid met atheistische superieuriteitsdrang. oftewel NGC ( N o G od C omplex) Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Gefeliciteerd!! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 Jipke, mag ik mee??? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten