Spring naar bijdragen

the naked brothers band


Aanbevolen berichten

Ken ik ja, omdat ik verplicht mee moet kijken/luisteren als m'n broertje de tv gekaapt heeft. widegrin.gif

Ik vind er zelf niet veel aan (ja oke, ze zijn wel überschattig, dat dan weer wel puh2.gif). Aangezien hij net 12 is en jij 13 (nog gefeliciteerd trouwens) gok ik dat 't meer op die groep en jonger gespitst is. Ook omdat de leden van de band zo jong zijn (ik dacht een jaar of 10 met de jongste 8 en oudste 11?).

Trouwens, ter info voor degenen die het niet kennen:

Link

Wie zich verbaast over het kijken:

Quote:

Wiki schreef het volgende:

The Naked Brothers Band is een vanaf 2007 lopende docu-, rocku-, mockumentaire en een TV-serie over een rockband van een aantal kinderen, die startte op Nickelodeon na de film The Naked Brothers Band: The Movie. De afleveringen begonnen in de Verenigde Staten op 3 februari 2007. In Nederland begonnen de afleveringen op 6 april 2008.

@123randy:

Waarom vind je het leuk eigenlijk? Van mijn broertje hoef ik geen zinnig antwoord te verwachten clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid