123randy 0 Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 ken je the naked brothers band zo ja wat vind je ervan Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Ken ik ja, omdat ik verplicht mee moet kijken/luisteren als m'n broertje de tv gekaapt heeft. Ik vind er zelf niet veel aan (ja oke, ze zijn wel überschattig, dat dan weer wel ). Aangezien hij net 12 is en jij 13 (nog gefeliciteerd trouwens) gok ik dat 't meer op die groep en jonger gespitst is. Ook omdat de leden van de band zo jong zijn (ik dacht een jaar of 10 met de jongste 8 en oudste 11?). Trouwens, ter info voor degenen die het niet kennen: Link Wie zich verbaast over het kijken: Quote: Wiki schreef het volgende: The Naked Brothers Band is een vanaf 2007 lopende docu-, rocku-, mockumentaire en een TV-serie over een rockband van een aantal kinderen, die startte op Nickelodeon na de film The Naked Brothers Band: The Movie. De afleveringen begonnen in de Verenigde Staten op 3 februari 2007. In Nederland begonnen de afleveringen op 6 april 2008. @123randy: Waarom vind je het leuk eigenlijk? Van mijn broertje hoef ik geen zinnig antwoord te verwachten Link naar bericht Deel via andere websites
123randy 0 Geplaatst 8 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 ja bedankt net 13 geworden maar ik stel die vragen omdat we volgend jaar naar amerika gaan verhuizen en ik wil weten wat nederland er van vind Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten