ikbenBen 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Dag mensen, Wilde niet zo zeer een discussie aan gaan maar een tip doorgeven. Vaak wil ik weten wat er zoal gezongen wordt en daarvan dus de Nederlandse tekst weten. Zo kan ik o.a. beoordelen dat de muziek wel \"goed\" is. De site is: link Op die manier beoordeel ik soms als ik een CD wel of niet ga kopen. Misschien dat u dat ook doet of wil gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Goede site! veel bands, alleen jammer dat ze van veel bands maar een of twee nummers hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 en wat wil je bespreken? Het heeft niet zo veel zin een nieuw topic te openen als je niets wil bespreken. Ik snap wel dat je die info wil doorgeven, maar het doel van een forum is toch dat je topics opent om zaken te bespreken en te bediscussiëren. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 Als je wilt beoordelen of je een cd wel of niet moet kopen kun je beter een nummer of 2 luisteren op myspace of youtube, denk ik... Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 volgens mij bedoelt hij alleen of de tekst wel zuiver is Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2008 hm, nouja, dat kun je in theorie ook horen als je wat opzoekt op youtube en myspace, maar ik zie je punt. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Lijkt me een goede basis om heel veel Nederlandstalige covers te maken, maar die kun je beter satirisch doen dan serieus. Ik heb een boot, een hele mooie nieuwe boot.... Ben wat dat betreft mordicus tegen consequent Nederlands in Opwekking. Bij de oudere nummers zie je wel Engelse teksten, maar tegenwoordig worden het echt draken van vertalingen die het origineel qua 'geluid' in ieder geval geen goed doen. Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Maar dit gaat om engels talige nummers die je in het nedelands wilt bekijken. De uitkomst voor mensen die geen engels kunnen. Ook al doet een vertaal machine ook wonderen. Ik zelf bekijk liever gewoon het orgineel. das ook makkelijker te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Quote: Op zaterdag 26 juli 2008 22:23:43 schreef Marlies het volgende: en wat wil je bespreken? Het heeft niet zo veel zin een nieuw topic te openen als je niets wil bespreken. Ik snap wel dat je die info wil doorgeven, maar het doel van een forum is toch dat je topics opent om zaken te bespreken en te bediscussiëren. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten