Spring naar bijdragen

engelse bijbel voor studie/werk


Aanbevolen berichten

Ik ga aankomende zomer voor 3 maanden werken in Amerika. Daar zal ik camp/general counseller zijn op een summercamp for special needs children. en daar heb ik super veel zin in!! Maar...

Mijn voorkeursopgave is dat ik op een christelijke kamp wil zodat ik daar ook kan werken vanuit de Liefde van God. Bijbel lezen komt daar ook bij.

Nu dan mijn vraag weten jullie waar ik een goede engelse bijbel kan bestellen. Bestaat de nbv bijbel ook in het engels of heeft dat een andere naam?

oh ja, hij moet wel in me backpack passen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nu dan mijn vraag weten jullie waar ik een goede engelse bijbel kan bestellen. Bestaat de nbv bijbel ook in het engels of heeft dat een andere naam?

De New International Version komt het meest overeen met de NBV. Bij de Slegte kan je kijken of zoek eens op boekwinkeltjes

Quote:
oh ja, hij moet wel in me backpack passen

Een Bijbel past al snel. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
mwah, ik heb wel eens statenvertalingen gezien waarbij ik dacht: waarom zitten daar geen wieltjes aan, zoals bij van die trolley-koffertjes? Dat verplaatst een stuk makkelijker
widegrin.gif

Hahaha ja idd! Maar ik neem mijn jongerenbijbel ook mee en die is ook niet bepaald klein ofzo knipoog_dicht.gif

Maar bedankt voor jullie tips. Donderdag maar even langs sjofar in Utrecht daar kom ik zo langs.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid