spirit 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ik ga aankomende zomer voor 3 maanden werken in Amerika. Daar zal ik camp/general counseller zijn op een summercamp for special needs children. en daar heb ik super veel zin in!! Maar... Mijn voorkeursopgave is dat ik op een christelijke kamp wil zodat ik daar ook kan werken vanuit de Liefde van God. Bijbel lezen komt daar ook bij. Nu dan mijn vraag weten jullie waar ik een goede engelse bijbel kan bestellen. Bestaat de nbv bijbel ook in het engels of heeft dat een andere naam? oh ja, hij moet wel in me backpack passen Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Kun je dit niet vragen bij een christelijke boekhandel bij je in de buurt? Ik ken wel een winkel waar je dit kunt krijgen, bij deze de link: link Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Nunc 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 of je kunt even kijken bij een (tweedehands) boekwinkel als de Slechte. Daar staan altijd veel bijbels bij de theologie-afdeling. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Quote: Op dinsdag 19 februari 2008 12:43:48 schreef spirit het volgende: Nu dan mijn vraag weten jullie waar ik een goede engelse bijbel kan bestellen. Bestaat de nbv bijbel ook in het engels of heeft dat een andere naam? De New International Version komt het meest overeen met de NBV. Bij de Slegte kan je kijken of zoek eens op boekwinkeltjes Quote: oh ja, hij moet wel in me backpack passen Een Bijbel past al snel. Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Als je in Amsterdam bent, kijk eens bij de winkel op kop Zeedijk, die heeft veel Engels Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Bij Sjofar in Utrecht hebben ze veel Engelse Bijbels. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ik heb de New King James version, die is ook heel fijn Link naar bericht Deel via andere websites
Nunc 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Quote: Op dinsdag 19 februari 2008 13:54:09 schreef Michiel het volgende: (..) Een Bijbel past al snel. mwah, ik heb wel eens statenvertalingen gezien waarbij ik dacht: waarom zitten daar geen wieltjes aan, zoals bij van die trolley-koffertjes? Dat verplaatst een stuk makkelijker Link naar bericht Deel via andere websites
spirit 0 Geplaatst 19 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Quote: mwah, ik heb wel eens statenvertalingen gezien waarbij ik dacht: waarom zitten daar geen wieltjes aan, zoals bij van die trolley-koffertjes? Dat verplaatst een stuk makkelijker Hahaha ja idd! Maar ik neem mijn jongerenbijbel ook mee en die is ook niet bepaald klein ofzo Maar bedankt voor jullie tips. Donderdag maar even langs sjofar in Utrecht daar kom ik zo langs. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ik heb zo'n gratis bijbeltje van Gideon ofzo, daar staat het nieuwe testament in Nederlands en Engels in en is kleiner dan het LvdK. Moet je die mensen even een keertje tegen komen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten