Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hallo, ik zoek voor 4 liederen bas tabs en ik kan ze nergens vinden Kan iemand ze mij geven?? Het gaat om: Opwekking 553 ,, 605 ,, 623 ,, 650 Gr, Adrie Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 zover ik weet is er alleen het accoordenboek of de piano begeleiding uit de normale opwekkings boeken hiervoor Link naar bericht Deel via andere websites
CvdBerg 0 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Onze bassist speelt gewoon mee op de akkoorden uit de map, wel een beetje saai tenzij je een beetje creatief en/of muzikaal bent Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Mijn advies is om de grote piano boeken te gebruiken. De kleine mappen gaan uit van de gitaar, terwijl heel vaak basnoten juist NIET de basnoten van de akkoorden uit het gitaarboek zijn. Middels de grote boeken kun je makkelijker loopjes destilleren en zo je eigen weg kiezen. Succes. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten