frtelg 0 Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ik ben nu volledig in shock... Eén van mijn favoriete bands, Led Zeppelin, doet aan backmasking (dat wil zeggen dat als je een plaat achteruit afspeelt je een verborgen boodschap hoort) en het zijn bijna allemaal satanische boodschappen. Het zijn er best veel, en niet alleen in Stairway To Heaven... Ik vind dit echt heel vervelend, omdat ik naar één ding niet wil luisteren en dat is satanische muziek, maar tis toch een goeie band... Weet iemand wat ik hiermee aanmoet? En zijn die boodschappen erg betrouwbaar? Backmasking van Led Zeppelin: link link PS: Ik zie dat ik per ongeluk meerdere topics heb geopend... sorry daarvoor. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Backmasking is gewoon idioot; de menselijke geest is een kei in het zoeken en ontdekken van patronen. Zo zie je figuren in wolken enzo. Nu ja nog een backmasking voor je. link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Schluß! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten